עיצוב והגדלת חזה לגברים

אמרו לך שלעצב שרירי חזה אפשר רק בחדר כושר? אז אמרו. היום יש אופציות רבות לעיצוב חזה גברי ולא כולן עוברות בחדר הכושר.
כתבנו בשבילך מאמר מפורט שמסביר את כל האופציות לעיצוב שרירי החזה שלך, כולל מחירים, החלמה ועוד.

כמו אצל נשים, גם אצל גברים, חזה הוא אחד המאפיינים הבולטים והגבריים ביותר כיום לגבר.
חזה שרירי, בולט ומעוצב מעיד על איכות חיים, שמירה על הגוף והבריאות והוא משפיע על המראה, עם או בלי חולצה. קווי מתאר של חזה שרירי הניכרים דרך חולצה בולטים יותר ממה שנהוג לחשוב, ומשפיעים על הרושם הראשוני ובכלל.
חזה שרירי אינו רק תוצאה של אימונים קשים ותזונה נכונה, אלא הוא מושפע גם מהגנטיקה וממבנה הגוף, וישנם גברים רבים שגם לאחר אימונים רבים לא יגיעו למראה החזה המיוחל.
כיום ישנם מספר טיפולים פשוטים באמצעותם ניתן לעצב את החזה ולקבל מראה של חזה שרירי.

הנושאים במאמר

מבנה החזה הגברי

שריר החזה הגדול הוא שריר רחב דמוי מניפה הגובל בעצם הבריח בחלקו העליון, בכלוב הצלעות בחלקו התחתון ומצידיו גובל בשרירי הכתף ובמרכז החזה. לחזה שני שרירים סימטריים (לרוב).
שריר החזה הגדול הוא זה שמרכיב את עיקר מסת השריר בחזה ואצל גברים הוא בולט מאוד – מצידו הפנימי נמצאת עצם החזה ומצידו החיצוני העור. מפני שמדובר בשריר גדול שנמצא על פני העור, ניתן לראות אותו ויש לו השפעה רבה על מראה פלג הגוף העליון.

למי מיועד עיצוב החזה הגברי

הטיפולים לעיצוב החזה מיועדים לגברים שאינם מרוצים ממראה החזה שלהם ומעוניינים להשיג מראה של שרירי חזה גדולים, בולטים ומעוצבים.
לגברים רבים אין את היכולת הגנטית להגיע למראה החזה הזה ולכן הם נדרשים לבצע הגדלת חזה גברי.
מבנה חזה המופיע לעיתים הוא של חזה שקוע. המראה מושפע ממבנה עצם החזה ובית החזה. במקרים כאלו יהיה קשה להקנות לחזה מראה יפה וחטוב וגם במקרה זה יידרש טיפול להבלטת שרירי חזה.
בנוסף, ישנה תסמונת (סינדרום) הנקראת תסמונת פולנד שבה שריר החזה אינו מתפתח ונוצרת א-סימטריה בין שני צידי החזה. מקרים אלו גם יכולים להיפתר ע״י עיצוב חזה.

לגברים רבים אין את היכולת הגנטית להגיע למראה החזה השרירי ולכן הם נדרשים לבצע הגדלת חזה גברי. ניתן להגדיל את החזה בשלוש דרכים: חומצה היאלורונית, שומן עצמי ושתל.

3 דרכים לעיצוב חזה לגברים

ישנן 3 דרכים לעיצוב החזה הגברי והגעה למראה חזה שרירי.

עיצוב שרירי חזה באמצעות חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא חומר מילוי המשמש את הרפואה האסתטית לא מעט זמן. מדובר בחומר הנמצא בגופנו באופן טבעי ותפקידה למלא נפחים בגוף. בשימושה ברפואה האסתטי חומצה היאלורונית מיוצרת במעבדות ע״י חיידקים. השימוש בחומר נחשב בטוח יחסית ובמקרה של סיבוך כלשהו ניתן להשתמש בחומר סותר המפרק את החומצה.
עיצוב החזה מתבצע ע״י הזרקת החומצה לאזורים נבחרים בגוף ותוך כדי כך מילוי והגדלה של החזה.
היתרונות של השימוש בחומצה היאלורונית הם שלא מדובר בטיפול פולשני, אלא בהזרקה קלה בלבד שאינה מותירה סימנים. ההזרקה מתבצעת ללא הרדמה (אלא אם המטופל מבקש) והיא אינה כואבת. ניתן לחזור לפעילות באופן כמעט מיידי (מלבד פעילות גופנית) וכן הטיפול מהיר ואורך עד חצי שעה.
אחד החסרונות המשמעותיים בשימוש בחומצה היאלורונית הוא שהחומצה נספגת בגוף עם הזמן מה שאומר שיש צורך לתחזק את התוצאה. החומצה נספגת בגוף לאחר שנה פחות או יותר כאשר יש מטופלים שנזקקו לתחזוק התוצאה לאחר שמונה חודשים בלבד, בעוד יש כאלו שאצלם התוצאה החזיקה למשך שנה וחצי. התוצאות משתנות בין מטופל למטופל ואינן יכולות להיות חזויות מראש.

עיצוב חזה גברי בשומן עצמי

טיפול שהשימוש בו בישראל הולך וגדל הוא עיצוב חזה באמצעות שומן עצמי. כשמו כן הוא, מדובר בשימוש ברקמת שומן של המטופל לצורך מילוי אזורים נבחרים בגוף.
הטיפול מתחיל בשאיבת שומן מאזור מסויים בגוף לפי החלטת המטופל והרופא – ניתן לשאוב שומן מהמתניים, הבטן, הירכיים או הגב. לאחר השאיבה השומן עובר מיצוי קצר שאורך חצי שעה פחות או יותר ומיד לאחר מכן השומן מוזרק לחזה. הזרקת השומן דומה להזרקה של חומצה היאלורונית – מזריקים את השומן לאזורים ספציפיים בחזה ובאופן זה ניתן לפסל את החזה. ניתן להזריק את השומן לחלקו העליון, התחתון, לצידי החזה ולכל אזור אחר וכך לפסל את החזה לפי דרישת המטופל.
היתרון של שימוש בשומן עצמי הוא שמדובר ברקמה אותנטית של הגוף. רקמה אותנטית לא נדחית ע״י הגוף ונטמעת באופן מושלם. לאחר שהרקמה נטמעת היא הופכת להיות אחת עם הגוף. למעשה מדובר בהעברה של רקמת שומן מאזור אחד של הגוף לאזור אחר. יתרון נוסף הוא ששומן שהוזרק יישאר שם לעד ולכן אין צורך בתיחזוק של התוצאה.
אחד החסרונות של שימוש בשומן עצמי הוא שכמות גדולה של השומן, בין 30% ל 50% נספגת בגוף ולכן לרוב יש צורך לבצע טיפול משלים כדי להגיע לתוצאה המבוקשת. השומן נספג בתוך 3 חודשים בערך ורק לאחר מכן תיראה התוצאה הסופית ותוכלו להחליט האם יש צורך בטיפול חוזר.
חסרון נוסף הוא העובדה שמטופלים רזים ללא רקמת שומן עודף לא יוכלו לעבור את הטיפול. כאמור, יש צורך ברקמת שומן אותנטית, של המטופל בלבד, כדי לבצע עיצוב של החזה בשומן עצמי, ולכן אם אין למטופל רקמה עודפת, לא יהיה ״חומר״ איתו ניתן יהיה לעצב את החזה. חיסרון זה הוא למעשה יתרון מפני שמטופלים בעלי רקמת שומן עודפת זוכים בטיפול כפול – מצד אחד, עיצוב חזה שרירי כפי שביקשו, ומצד שני, עיצוב אזור אחר בגוף ע״י הסרת שומן עודף בו.

עיצוב שרירי החזה הגברי באמצעות שתל

כמו בהגדלת חזה לנשים, גם במקרה של גברים ניתן לבצע עיצוב של שריר החזה ע״י שימוש בשתל. ישנם שלושה סוגי שתלים הנבדלים בצורתם אחד מהשני.
הראשון הוא שתל בצורה אובלית, טיפתית. שתל זה משמש לעיצוב החזה התחתון. חלקו העליון של השתל צר מחלקו התחתון וכך מתקבל מראה שבו החזה הולך וגדל מכיוון עצם הבריח כלפי מטה, לכיוון כלוב הצלעות.
שתל מרובע, הוא אחד השתלים הנפוצים היום והוא מקנה לחזה מראה מרובע ושרירי כאשר שוליו של השתל מעוגלים כדי לספק מראה טבעי וחטוב.
שתל מלבני. הצורה האחרונה היא שתל מלבני שנועד להבליט את קצוות שרירי החזה וכן את החלק התחתון. זהו שתל גדול יחסית, ויש צורך לוודא שהוא מתאים למבנה החזה ולפרופורציות של המטופל.
כל אחד מהשתלים הללו מגיע במספר גדלים ויש צורך שצורת השתל וגודלו יתאימו לפרופורציות הגוף על מנת שיתקבל מראה טבעי, חטוב ומושך.
בניגוד לשתלים המיועדים לחזה נשי, בשתלים גבריים אין שכבת סיליקון רכה. תחושת השתל קשה וקשיחה יותר מאחר והוא אמור לדמות את המגע בשריר.

איך מחדירים את השתל

את השתל ניתן להחדיר משני אזורים. האחד הוא דרך בית השחי, והשני הוא דרך קפל החזה התחתון. אורך החתך הוא בערך 4 ס״מ.
החתך הנפוץ ביותר להחדרת השתל הוא באזור בית השחי מאחר והחתך נסתר לחלוטין ומכוסה ע״י שיערות בית השחי. בנוסף, מבצעים את החתך באחד מהקפלים הטבעיים הנמצאים בבית השחי וכך מסווים עוד יותר את החתך עד רמה שהוא אינו נראה.
דרך קפל החזה התחתון מחדירים בעיקר שתלים מלבניים ושתלים גדולים. ע״י ביצוע החתך בקפל החזה התחתון מסתירים את הצלקת ומחדירים את השתל. הגישה מאזור זה נוחה יותר, ומאחר והשתלים המיועדים לחזה הגברי אינם גמישים כשתלי חזה נשיים, יש צורך לבצע חתך מעט רחב יותר כדי להחדיר אותם לאזור הרצוי.

מחיר ממוצע להגדלת חזה גברי
4-16 אלף
  •  

מיקום שתל מעל או מתחת לשריר

למטופלים שבוחרים לבצע עיצוב חזה גברי בשתל יש שתי אופציות. הראשונה היא מיקום השתל מעל שריר החזה, והשנייה היא מיקום השתל מתחת לשריר החזה.
כאשר ישנה רקמת עור איכותית ואלסטית ניתן להחדיר את השתל מעל שריר החזה. מיקום זה קל יותר לביצוע ומצריך החלמה קצרה יותר. מהצד השני, ייתכן שעם השנים והירידה באיכות העור ורקמות השומן הטבעיות של החזה השתל ייראה מעט.
מיקום השתל מתחת לשריר החזה דורש ביצוע חתך בשריר החזה כדי להחדיר את השתל תחתיו. היתרון הוא שהשתל מוסתר לחלוטין וניתן פחות להרגיש אותו.

החלמה מטיפול לעיצוב חזה גברי

החלמה מהזרקת חומצה היאלורונית היא קלה יחסית ואינה אורכת זמן רב. בימים הראשונים לאחר ההזרקה תיתכן בצקת באזור, שטפי דם קלים וכן עלול להיות כאב אזורי. ההמלצה היא לא להתאמן כארבעה שבועות לאחר הטיפול כדי לתת לחומצה להתקבע במיקומה בחזה.
החלמה מהזרקת שומן דומה להחלמה מחומצה היאלורונית וצפויים להיות סימנים זהים. בנוסף לאזור החזה, גם האזור ממנו נשאב השומן דרוש החלמה. באזור זה התפרים מתכלים מעצמן וגם ייתכנו בצקות ושטפי דם שיעברו לאחר מספר שבועות בודדים.

 

לאחר הגדלה בשתל תצפו לאותם תסמינים, ובנוסף תיוותר צלקת שתחלים בתוך מספר חודשים.

להצעת מחיר ללא התחייבות

סיבוכים ותופעות לוואי

בכל אחת משיטות עיצוב החזה ייתכנו סיבוכים כדוגמת שטפי דם, זיהום האזור, פתיחה של תפרים במידה וקיימים, בצקות קלות, דימומים וכאבים.
בכל מקרה של תופעה כלשהי לאחר עיצוב החזה יש צורך ליצור קשר עם הרופא המטפל ולקבל ממנו הנחיות להמשך.

מחירים לעיצוב והגדלת חזה גברי

המחירים לכל אחד מהטיפולים משתנים בהתאם להיקף ההגדלה הדרושה, לותק ולמוניטין של הרופא המנתח וכן לאיכות הציוד הקפואי בו המטפל משתמש.
עיצוב חזה באמצעות חומצה היאלורונית נעות סביב ה 4,000-6,000 ש״ח.
עיצוב חזה בשומן עצמי וכן עיצוב באמצעות שתל צפויים לעלות בין 10,000 ש״ח ל 16,000 ש״ח.

ניתן לשלב עיצוב חזה גברי עם עיצוב של בטן שרירית.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך

טיפולים אסתטיים לגברים

כל הטיפולים האסתטיים לגברים מי שחשב שניתוחים וטיפולים אסתטיים הם רק לנשים טועה ובגדול. כיום מספר הגברים שמשפרים את המראה בקליניקה הולך ועולה ובטיפולים מסויימים מספר הגברים אף עבר את

לקריאה מפורטת »
עיצוב בטן לגברים
עיצוב קוביות בבטן

עיצוב בטן לגברים ולנשים אין דבר יותר יפה ומושך מבטן מעוצבת. גברים ונשים עובדים קשה מאוד כדי להגיע למצב של בטן שרירית, אך מעט יודעים שמלבד אימונים דרושה תזונה ספציפית,

לקריאה מפורטת »
ניתוח הצמדת אזניים

ניתוח הצמדת אוזניים אזניים בולטות הן לא משהו שחייבים לחיות איתו. הצמדת אזניים אצל רופא מומחה הוא טיפול פשוט שמקובל לעבור בגילאים צעירים, אך גם מבוגרים יכולים לעבור את הטיפול

לקריאה מפורטת »
הזרקת בוטוקס

הזרקת בוטוקס המאמר החשוב ביותר שתקראו על הזרקת בוטוקס – איזה גיל מתאים לביצוע הזרקות, לאילו אזורים מזריקים, אילו קמטים ניתן להעלים עם בוטוקס, סיכונים, החלמה, מחירים ועוד. בוטוקס או

לקריאה מפורטת »

הצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות מחתך הזהב

אנחנו יודעים שכדי לקבל החלטה טובה צריך לקבל את כל המידע
נדאג שתקבלו מענה לכל השאלות ואת 
המחיר הטוב ביותר

פרטיות חשובה לנו
לעולם לא נפרסם דבר ללא הסכמתך