בודי טייט - המסת שומן בגלי רדיו

בודיטייט הוא טיפול להיפטרות מעודפי שומן. לא כולן צריכות או רוצות לבצע שאיבת שומן לצורך הצרת היקפים. אם את מתאימה לבודי טייט, מדובר בטיפול מעולה שנפטר מרקמות שומן בגלי רדיו וללא ניתוח. קראי במאמר הבא את כל הפרטים שחשוב לדעת – מהלך הטיפול, החלמה, מחירים ואזורים בהם ניתן לבצע שאיבת שומן בגלי רדיו.

ישנן דרכים רבות להיפטר משומן עודף. הדרכים המסורתיות הן דיאטה או פעילות גופנית, למעשה, לשרוף את השומן שנמצא בגוף, או להשתמש ביותר שומן מהכמות שאנו מכניסים לגופנו.

אך מה קורה כאשר ישנן רקמות שומן שמסרבות לרדת? רקמות של שומן עיקש או תקוע שלא יורדות בדיאטה או בפעילות גופנית.
הטיפול האסתטי הותיק ביותר להיפטרות מעודפי שומן הוא שאיבת שומן. הליך זה הוא הליך ניתוחי במהלכו מבצעים שאיבה של השומן מאזורים רבים בגוף, גדולים וקטנים כאחד. שאיבת שומן היא הליך מוצלח ומוכח, אך היא גם הליך פולשני שכאשר מבוצע באזורים גדולים כמו הירכיים או הבטן עלול להשאיר סימנים וצלקות.

ישנם טיפולים פשוטים יותר הנכללים תחת הקטגוריה של ״הליך זעיר פולשני״ במהלכם מתבצעת חדירה של מיכשור רפואי מתחת לשכבת העור, אך זו אינה משאירה צלקות ואינה דורשת חיתוך של העור.

אחת השיטות שהולכת וצוברת פופולריות בשנים האחרונות היא בודי טייט – המסת שומן בגלי רדיו.

תוכן עניינים

אזורים לבודי טייט

למי מיועד הטיפול

המסת שומן בגלי רדיו מיועדת לכל גבר או אישה הסובלים מרקמות שומן עיקש שלא יורד בדיאטה או בפעילות גופנית. המסת שומן מיועדת למי שנמצא ונמצאת במשקל יציב שאינו נע יותר מחמישה ק״ג למעלה או למטה, ולמי שאינה נמצאת בעודף משקל חריג.
חשוב להבין שכל הליכי שאיבת השומן, בין אם זו שאיבת שומן קלאסית, המסת שומן בלייזר, המסת שומן בקור או המסת שומן בגלי רדיו, אינם נועדו ליצור הרזייה מסיבית למי שסובלות מעודף משקל, אלא נועדו להיפטר מרקמות שומן תקוע שאינו יורד בשום דרך אחרת. על כן, הטיפול מיועד למי שמגיעה אליו עם ציפיות ריאליות למיצוק הגוף ולא למי שמחפשת דרך פשוטה לירידה מסיבית במשקל.

מאיזה גיל ניתן לבצע בודי טייט

בודי טייט, שאיבת שומן בגלי רדיו, ניתן לבצע החל מגיל 18 ולעיתים נראה נשים וגברים עד גיל 60 שמבצעים את הטיפול. הטיפול אינו קשה מבחינת ההחלמה ואינו מכביד על הגוף, ולכן כמעט בכל גיל ניתן לבצע אותו. המניעה היחידה לביצוע בודי טייט היא משקל גוף שאינו יציב, ולאו דווקא גיל המטופלת או המטופל.

בהליך בודי טייט, בדומה לשאיבת שומן קלאסית, מבוצע הליך של המסת שומן ולאחר מכן שאיבה שלו. בשאיבת שומן קלאסית המסת השומן מתבצעת ע״י החדרה של תמיסה כימית תחת העור והיא ממוססת את השומן בתאי השומן. בהמסת שומן בגלי רדיו המסת השומן מתבצעת ע״י ייצור של אנרגיית חום. אנרגיה זו ממוססת את השומן ואת תאי השומן.
המניעה היחידה לביצוע בודי טייט היא משקל גוף שאינו יציב, ולאו דווקא גיל המטופלת או המטופל

האם ניתן לבצע בודיטייט בין הריונות

כאשר מדובר בשאיבת שומן קלאסית, לרוב ההמלצה היא לסיים עם תקופת ההריונות בחיים ורק לאחריה לבצע את שאיבת השומן. הסיבה נובעת מכך שבחלק משאיבות השומן מבצעים גם מתיחה של הבטן, ולכן ישנה העדפה לבצע את הטיפול לאחר הריונות כדי לא לפגוע בתוצאת הטיפול.
כשמדובר בשאיבת שומן בגלי רדיו, בודי טייט, ניתן לבצע את הטיפול גם בין הריונות ולהגיע לתוצאות מדהימות ומספקות. חשוב לקחת בחשבון שבודי טייט, כמו כל טיפול אחר לרקמות שומן, אינו מונע השמנה חוזרת ולכן אם במהלך ההריון המטופלת עולה הרבה במשקל, ישנו סיכוי שלאחר ההריון תוצאות הטיפול תעלמנה ויהיה צורך לבצע טיפול חוזר. אם המטופלת עולה במשקל באופן תקין במהלך ההריון, אין סיבה שתוצאת הטיפול תיפגע בתום ההריון.

איך מבצעים שאיבת שומן בגלי רדיו

לצורך ביצוע של שאיבת שומן יש צורך בשתי פרוצדורות – הראשונה היא להמס את רקמת השומן ואת תאי השומן, והשנייה היא לשאוב את השומן החוצה.
בהליכי המסת שומן אחרי כמו המסת שומן בלייזר מבוצעת רק פרוצדורה אחת והיא המסה של השומן, והשומן המומס מפונה ע״י הגוף בדרכי השתן בתהליך שיכול לקחת מספר שבועות עד מספר חודשים.

בהליך בודי טייט, בדומה לשאיבת שומן קלאסית, מבוצע הליך של המסת שומן ולאחר מכן שאיבה שלו.
בשאיבת שומן קלאסית המסת השומן מתבצעת ע״י החדרה של תמיסה כימית תחת העור והיא ממוססת את השומן בתאי השומן. בהמסת שומן בגלי רדיו המסת השומן מתבצעת ע״י ייצור של אנרגיית חום. אנרגיה זו ממוססת את השומן ואת תאי השומן.

אנרגיית החום מיוצרת ע״י אלקטרודה המוחדרת תחת העור וזו מקרינה גלי רדיו. גלי הרדיו ממיסים את השומן ולאחר מכן ניתן לשאוב אותו.

 

בודי טייט מבוצע כולו ע״י שימוש באלקטרודה אחת שמבצעת שתי פעולות. תחילה מחדירים את האלקטרודה מתחת לעור ולאחר שזו חדרה היא מקרינה גלי רדיו. לאחר שגלי הרדיו המסו את השומן אותה אלקטרודה שואבת אותו החוצה. האלקטרודה בה משתמשים היא צינורית קטנה ודקה שאינה מותירה סימן משמעותי לאחר החדירה מתחת לעור.

מחיר ממוצע לבודי טייט
8-15 אלף
  •  

מיצוק העור כחלק מטיפול בודי טייט

אחת התופעות שנוצרות במהלך בודי טייט, היא מיצוק העור.

אנרגיית החום מגלי הרדיו יוצרת פגיעה קלה ברקמת העור וזו פועלת לטובתנו. כאשר רקמת העור נפגעת הגוף שולח תאים של קולגן ואלסטין כדי לבצע תיקון לפגיעה. תאים אלו הם התאים שאחראים על מיצוק ומתיחת העור, ולמעשה, הם הולכים ומידלדלים עם השנים ועם הגיל, מה שמוביל להיווצרות של קמטים ושל עור נפול.
כאשר אנו מייצרים פגיעה קלה בשכבת העור אנחנו מעודדים את הגוף לחדש את התאים האלו באזור המטופל וכך מתקבלת שכבת עור מוצקה ומתוחה וכן בריאה יותר.

ישנם טיפולים אסתטיים רבים המייצרים פגיעה קלה בעור כדי לעודד את הגוף לחדש את תאי הקולגן והאלסטין, מזותרפיה היא טיפול כזה.

האם הטיפול כואב

המסת שומן בגלי רדיו מבוצעת בהרדמה מלאה או מקומית ולכן אינה מורגשת. אמנם מדובר באנרגיית חום המופצת מתחת לשכבת העור, אך אין חשש לכוויות או לפגיעות חום שכן המכשיר בו משתמשים מנטר באופן רציף את החום המופץ ע״י האלקטרודה, ובמקרה שהרקמות מתחילות להתחמם יתר על המידה פעולת המכשיר נפסקת באופן אוטומטי.
חדירת האלקטרודה לגוף גם היא אינה כואבת מאחר והאלקטרודה אינה מוחדרת לעומק העור אלא לשכבות השטחיות ובנוסף האלקטרודה בעלת קוטר קטן ועדין.

באילו אזורים בגוף עושים בודי טייט

ניתן לבצע בודי טייט באזורים רבים בגוף ולמעשה כמעט בכל אזור בו ישנה הצטברות של שומן.

אפשר לבצע שאיבת שומן בגלי רדיו ב:

 

  • ירכיים.

  • ישבן.

  • אגן.

  • גב תחתון.

  • בטן.

  • זרועות, נקרא גם ארמטייט (Arm tite).

  • סנטר וצוואר, נקרא גם נקטייט (Neck Tite).

החלמה מבודי טייט

הליך ההחלמה מבודי טייט אינו ארוך ואינו כולל כאבים או הגבלות מיוחדות. מסיבה זו מטופלות לרוב מעדיפות לבצע אותו על פני שאיבת שומן. למעשה, בתוך ימים ספורים ניתן לשוב לפעילות מלאה הכוללת פעילות גופנית ללא הגבלות כלשהן. לאחר הטיפול עשויים להתפתח שטפי דם ובצקות, אך תופעה זו אינה נפוצה במיוחד ואינה חלה על כל המטופלות.
לאחר הטיפול תתבקשי לחבוש מחוך או חבישת לחץ אחרת בהתאם לאזור בו בוצעה המסת השומן לתקופה של מספר שבועות. השימוש במחוך נועד להדק את העור ולהפחית את כמות הבצקות והנוזלים שעלולים להצטבר מתחת לשכבת העור לאחר בודיטייט.

להצעת מחיר ללא התחייבות

תוצאות ומשך הטיפול

בודי טייט הוא טיפול שנמשך בדרך כלל כשעתיים, כתלות בהיקף האזור הנבחר. לעיתים רחוקות, ובעיקר במקרים של אזורים גדולים ונרחבים ישנו צורך לבצע טיפול נוסף. עיקר המקרים יטופלו במהלך טיפול אחד ולא יעלה צורך לבצע טיפול נוסף.
את התוצאות תוכלו לראות כמה ימים לאחר הטיפול, אך מאחר והאזור נותר מעט נפוח יש צורך להמתין בסבלנות לתקופה קצרה. לאחר כשלושה עד שישה שבועות התוצאות יופיעו בקצב מהיר ואז תוכלו לראות את התוצאה המדהימה של בודי טייט.
כמו שציינו בהתחלה, לא קיים טיפול המונע עלייה במשקל ולכן אם תבוצע עלייה שכזו, היא תיראה בכל הגוף וגם באזור המטופל. תוצאת הטיפול נשמרת לשנים רבות קדימה, כל עוד אין עלייה מסיבית במשקל. תוצאת מיצוק העור גם היא נשמרת לשנים קדימה ותוכלו ליהנות מהתוצאות לאורך זמן רב.

מחירים לבודי טייט

בודי טייט הוא הליך המבוצע בחדר ניתוח ע״י כירורג פלסטי. אמנם מדובר בהליך זעיר פולשני, אך מאחר ומדובר בהרדמה מקומית או כללית, יש צורך לבצע אותו בחדר ניתוח עם רופא מרדים וצוות רפואי.
מחיר הטיפול משתנה בין רופא לרופא לפי הותק והמוניטין של הרופא וטווח המחירים מתחיל ב 8,000 ש״ח ויכול להגיע עד 15,000 ש״ח.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך

טיפול בהזעת יתר

טיפול בהזעת יתר הזעת יתר היא אינה גזירת גורל. גברים ונשים שסובלים וסובלות מהתופעה בוודאי ישמחו לדעת שיש לא פחות מ-8 דרכים לטפל בהזעת יתר.חקרנו את השיטות השונות וכתבנו מאמר

לקריאה מפורטת »
ניתוח שאיבת שומן

שאיבת שומן שאיבת שומן הוא טיפול ותיק המביא תוצאות מתאימות. ניתן להיפטר מעד 5 ליטרים של שומן(!) בכל שאיבה ולהצר משמעותית את היקף הבטן, הירכיים, הגב ואזורים נוספים. כתבנו את

לקריאה מפורטת »
העלמת סימני מתיחה

העלמת סימני מתיחה האם ידעת שאת סימני המתיחה הורודים-לבנים ניתן להעלים? יש לא פחות מ-6 סוגי טיפולים להעלמת סימני מתיחה כך שבטוח תוכלי להיפטר מהם ולהשיב לעור את המראה החלק

לקריאה מפורטת »
העלמת ורידים ונימים

העלמת ורידים ונימים מהפנים והרגליים ורידים ונימים מופיעים ברגליים ובפנים אך לא רק. נימים בפנים וברגליים מופיעים עקב בעיה במסתמים המשנה את זרימת הדם. במאמר שכתבנו תוכלו להבין את התופעה,

לקריאה מפורטת »

הצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות מחתך הזהב

אנחנו יודעים שכדי לקבל החלטה טובה צריך לקבל את כל המידע
נדאג שתקבלו מענה לכל השאלות ואת 
המחיר הטוב ביותר

פרטיות חשובה לנו
לעולם לא נפרסם דבר ללא הסכמתך