ניתוח לעיצוב טבור

לעיתים ניתוח לעיצוב טבור הוא כל מה שצריך כדי שהבטן תהיה מתוחה ויפה. עיצוב טבור הוא טיפול שבעבר היה מבוצע רק במסגרת מתיחת בטן, אך כיום ניתן לבצע אותו בנפרד ולשפר פלאים את מראה הבטן כך שהיא תהיה מתוחה, אסופה ושרירית. במאמר שלפניך כתבנו את כל מה שחשוב לדעת כולל מחירים, החלמה והאם הטיפול מתאים גם לך.

עיצוב טבור הוא טיפול שמבוצע בדרך כלל כחלק ממתיחת בטן, אך ניתן לבצע את הטיפול הזה גם בפני עצמו, כניתוח לעיצוב הטבור.
הטבור הוא נקודת הפוקוס של הבטן, הוא זה שמגדיר את מרכז הבטן והמראה שלו משפיע על מראה הבטן הכללי. נשים שעושות פירסינג בטבור עושות זאת כדי להבליט אותו וכדי להוסיף למראה הבטן היפה.
לרוב אנחנו לא חושבות וחושבים כך, אך מראה הטבור משתנה עם השנים ויכול להעיד על איכות חיים, הריונות, כושר גופני ועוד.

מראה הטבור שונה בין גברים לנשים. אצל גברים בדרך כלל הטבור הוא עגול ושקוע וסביבתו לרוב נמצאת באותו גובה. מראה הטבור הנשי מעט שונה מאחר ומחלקה העליון של הבטן כלפי מטה, לאזור הטבור, ישנה ירידה קלה והתכנסות של השרירים עד ההגעה לטבור. מהטבור מטה ישנה עלייה קלה של הבטן והתעגלות שלה. לאחר שינויים דרסטיים במשקל, ובעיקר לאחר הריונות מראה הטבור משתנה ובעקבות השינוי שלו גם מראה הבטן משתנה, אפילו אם זו חזרה להיות שטוחה כמו לפני הלידות וההריונות.

 

ניתן לבצע ניתוח מהיר לעיצוב הטבור ולהגיע לתוצאות מפתיעות.

תוכן עניינים

ניתוח לעיצוב טבור

מאיזה גיל אפשר לעבור ניתוח לעיצוב הטבור

ניתן לבצע את הניתוח בכל גיל החל מגיל 18, אך עיקר הנשים הפונות לטיפול זה הן בגילאי 30-45, נשים אשר עברו הריון אחד או יותר ומעוניינות להחזיר את מראה הבטן שלהן למראה שהיה לפני תקופת ההריונות.
עיצוב הטבור מבוצע גם כחלק מהליך מתיחת בטן, וזהו למעשה הגורם המשלים למתיחות בטן אשר מביאות תוצאות מעולות.

כיצד מתבצע ניתוח לעיצוב הטבור

טיפול לעיצוב טבור מתבצע ע״י הפרדה של הטבור מהרקמות הסובבות אותו, מתיחה של רקמות אלו והסרה של רקמות עודפות. לאחר מכן נתפר הטבור מחדש במיקום האידיאלי שלו והבטן שבה להיראות מעוצבת ויפה.

מראה הטבור שונה בין נשים וגברים. בעוד אצל גברים הוא עגול ושקוע, אצל נשים הוא מעט מוארך ונמצא בהתכנסות של שרירי הבטן. עיצוב הטבור מתבצע ע״י הפרדה של הטבור ומתיחת כל הרקמות סביבו

עיצוב טבור כחלק ממתיחת בטן

בניתוח מתיחת בטן מלאה יוצר הרופא הפרדה של רקמות העור והשרירים. במהלך ניתוח זה הרופא מבצע מתיחה של עודפי עור, מותח את שרירי הבטן ותופר אותם. עודפי העור דורשים היפטרות מהם ולעיתים קרובות בניתוחי מתיחת בטן עם הסרת עודפי העור מוסר גם פתח הטבור. הטבור עצמו מנותק מהעור שמוסר ולאחר מתיחת עור הבטן המנתח מבצע פתח חדש לטבור ואליו תופר את הטבור בחזרה. במהלך תפירת הטבור הרופא יבצע עיצוב מחדש של האזור כך שהטבור לא יראה רק כ״חור״ או שקע באמצע הבטן, אלא יקבל את המאפיינים של טבור נשי וצעיר כפי שהיה לפני ההריונות.

עיצוב טבור ובקע טבורי

בקע טבורי הוא מצב רפואי ולא אסתטי. מדובר במצב שנוצר פעמים רבות לאחר הריונות ובמהלכו ישנה התרחבות של שרירי הבטן אשר אינם שבים למקומם.

שק ההריון הגדול מרחיב את שרירי הבטן עד מצב שהוא יוצר פתיחה שלהם. הפתיחה הזו לרוב חוזרת למקומה ונסגרת, אך היא אינה נסגרת באופן הרמטי וחלק כפי שהיה לפני ההריונות. כאשר הסגירה של המרווח בין שרירי הבטן אינה מיטבית נוצר מצב של בקע. מצב זה הוא למעשה ״חור״ בין שרירי הבטן המאפשר לאיברים פנימיים לזלוג החוצה, להשפיע על מראה הבטן ובמקרים חמורים יותר אף להוות סכנה בריאותית.

מקרים של בקע טבורי קטן יכולים ולא לבוא לידי ביטוי בכלל ביומיום ויתגלו רק בבדיקות רופא או בצילומים CT ואולטראסאונד. מקרים של בקע טבורי ברמה בינונית או קשה יכולים לבוא לידי ביטוי בכאבים בזמן מאמץ, בהתפתחות של ״שק״ קטן באזור הבקע המכיל שומנים ונוזלי גוף אחרים, ובמקרים קשים מתוך הבקע עלול לפרוץ חלק במעי וממש להיראות כבליטה על קו הבטן. מקרה זה הוא החמור ביותר והוא דורש טיפול מיידי מאחר וזליגת המעי מחוץ לקו הבטן ושרירי הבטן עשוי להביא לנמק של אזור זה במעי ולדרוש הסרה שלו וחיבור המעי מחדש.

ניתוח בקע טבורי מטופל ע״י תפירה כפולה של אזור הבקע, או לחלופין ע״י הנחת רשת רפואית מתחת לקו העור ותפירתה לאזור. הרשת נשארת בחלל הבטן לנצח והיא מונעת הישנות של הבקע הטבורי.

פעמים רבות בזמן ביצוע ניתוח בקע טבורי יבוצע גם חידוש מראה הטבור ועיצובו מחדש כאשר תחילה יש לבצע תיקון של הבקע ורק לאחר מכן יש לבצע עיצוב טבור.

 

תיקון בקע טבורי יבוצע גם כחלק ממתיחת בטן מאחר והאזור כבר מטופל וחשוף לעיניו של המנתח. בצורה זו למעשה מרוויחים ניתוח רפואי יחד עם ניתוח אסתטי, ללא צורך לבצע טיפול כפול וללא הצורך להימצא בהחלמה כפולה מכל אחד מהטיפולים.

מחיר ממוצע לעיצוב טבור
3,000-6,500
  •  

החלמה מעיצוב טבור

ההחלמה מעיצוב טבור היא החלמה יחסית פשוטה ומהירה וכבר כעשרה ימים עד שבועיים מתום בניתוח תוכלו לשוב לפעילות ולשגרה רגילה. במקרה ומדובר בעיצוב טבור כחלק ממתיחת בטן ההחלמה תהיה כחלק מההחלמה ממתיחת בטן, ובמקרה זה מדובר בהחלמה ארוכה יותר, הדורשת כוחות רבים יותר מהמטופלת או המטופל, אך בהתאם, מדובר בשינוי מראה משמעותי הרבה יותר. כפי שציינו מעלה, מתיחת בטן היא הליך כירורגי אשר מביא לתוצאות שפעמים רבות נראות כבלתי יאמנו. נשים שהיו בעלות סינר בטני ובטן גדולה שאינה מחמיאה למידות גופן עברו את הניתוח והגיעו לתוצאות של בטן שטוחה ומתוחה ופעמים רבות התוצאה טובה יותר מהמראה שהיה לבטן לפני ההריונות.

להצעת מחיר ללא התחייבות

מחירים לעיצוב טבור

מאחר ועיצוב טבור בפני עצמו הוא הליך פשוט ומהיר שאינו אורך יותר משעה, המחירים אינם גבוהים. מדובר בטווח מחירים שעשוי להתחיל ב3,000 ש״ח ולהגיע עד 6,500 ש״ח.
במידה ומבצעים עיצוב טבור כחלק ממתיחת בטן המחירים נעים בין 20,000 ש״ח ויכולים להגיע עד 55,000 ש״ח, כתלות בהיקף הטיפול, בותק ובמוניטין הרופא המטפל וכן באיכות חדר הניתוח והציוד הרפואי בו הרופא משתמש.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך

הקטנת שפתי הפות

הקטנת שפתי הפות – לביופלסטי לביופלסטי, הקטנת שפתי הפות, הוא ניתוח אסתטי שמשפר משמעותית את מראה הפות. זה טיפול פשוט שגורם לפות לשוב ולהראות אסתטי ונקי, אינו דורש החלמה ארוכה

לקריאה מפורטת »
מתיחת גוף

מתיחת גוף – באדי ליפט מתיחת גוף הוא שילוב של כמה טיפולים שאחריהם כל הגוף מתוח, צר וללא עודפי עור או שומן. ניתוח מתיחת גוף הוא הטיפול המקיף ביותר שאפשר

לקריאה מפורטת »
הרמת ישבן

הגדלה והרמת הישבן הרמת ישבן, הגדלת ישבן או ישבן ברזילאי הם שמות שונים לאותו טיפול – טיפול במהלכו משפרים את מראה הישבן, נותנים לו נפח ומרימים אותו כך שיראה זקוף,

לקריאה מפורטת »
עיצוב בטן לגברים
עיצוב קוביות בבטן

עיצוב בטן לגברים ולנשים אין דבר יותר יפה ומושך מבטן מעוצבת. גברים ונשים עובדים קשה מאוד כדי להגיע למצב של בטן שרירית, אך מעט יודעים שמלבד אימונים דרושה תזונה ספציפית,

לקריאה מפורטת »

הצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות מחתך הזהב

אנחנו יודעים שכדי לקבל החלטה טובה צריך לקבל את כל המידע
נדאג שתקבלו מענה לכל השאלות ואת 
המחיר הטוב ביותר

פרטיות חשובה לנו
לעולם לא נפרסם דבר ללא הסכמתך