הצערת כפות ידיים

לא רבים מודעים לכך – ניתן להצעיר את העור של כפות הידיים כך שהוא לא יראה שקוף ודק ויחשוף את הורידים והעצמות שתחתיו. הצערת כפות ידיים הוא טיפול פשוט שאינו דורש הרדמה ולאחריו עור הידיים נראה חיוני, מתוח ומלא נפח. כתבנו בשבילך מאמר מפורט על הטיפול כולל דרך חדשנית בשומן עצמי שלא צריך לתחזק.

כפות הידיים הן האיבר הכי חשוף בגוף שלנו. הן כמעט תמיד נמצאות בחוץ, חשופות לשמש, אבק, מזהמים וחומרים שונים. מאחר וכפות הידיים הן הכלים שלנו, הן נחשפות להמון חומרים שונים ומשונים, החל בחומרי ניקוי וכלה בחומרים אשר מזיקים ופוגעים בעור.
לא זאת בלבד, אלא שהעור בגב כפות הידיים הוא בין הדקים בגוף והוא לא מגובה בשכבות שומן למיניהן כמו אזורים אחרים.
זה מביא לכך שכפות הידיים שלנו מזדקנות מהר, לעיתים מהר יותר מההזדקנות הכללית של הגוף. אנו משתמשים בקרמים למיניהם כדי להצעיר את כפות הידיים וכדי לשמור אותן תואמות לגילנו הכרונולוגי ולמראה הכללי שלנו, אך תכשירים אלו מצליחים לעיתים רחוקות, אם בכלל, להשיב את המראה הצעיר לכפות הידיים. במקרה הטוב תכשירים אלו מצליחים לשמר את המצב הקיים ותו לא.

 

התפתחות הרפואה האסתטית הביאה לכך שניתן להצעיר היום את גב כפות הידיים בתהליך פשוט ומהיר שלא כולל התערבות כירורגית כלשהי.

תוכן עניינים

הצערת כפות ידיים - לפני ואחרי

למי מתאים טיפול להצערת כפות הידיים

טיפול זה מתאים לכל גבר או אישה שסובלים ממראה כפות הידיים שלהם. עם הגיל והחשיפה לשמש ולחומרים שונים עור כפות הידיים הופך להיות דק ושקוף וחושף את הורידים והגידים תחתיו. בנוסף, החשיפה לשמש מביאה להתפתחות של כתמים בצבע חום-אדמדם שנתפסים, לא אחת, ככתמי גיל. יחד עם זאת, הירידה המוגברת באלסטיות העור מביאה להופעת קמטים וקמטוטים שאינם תורמים למראה כפות הידיים.
בנוסף, הטיפול מיועד למי שעברו טיפול הצערה לפנים או לצוואר, כדוגמת מתיחת פנים או פילינגים למיניהם, אך לא טיפלו בכפות הידיים. הדבר גורם לסתירה בין מראה הפנים הצעיר והמתוח לבין מראה הידיים העייפות.

הטיפול הנפוץ ביותר היום להצערת כפות הידיים הוא בשימוש בחומצה היאלורונית. במהלך טיפול זה הרופא מבצע הזרקה של חומצה היאלורונית לאזורים ספציפיים בגב כף היד וכך משיב את המראה המלא והמתוח של העור. רופאים מסויימים מבצעים הצערה של כפות הידיים תוך שימוש בשומן עצמי. השומן הוא אותנטי מגופה של המטופלת, אותו שואבים בתהליך של שאיבת שומן, ולאחר מכן מזריקים אותו לאזורים מסויימים בגב כף היד.

מאיזה גיל ניתן לעבור את הטיפול

טיפול להצערת כפות ידיים ניתן לעבור בכל גיל החל מגיל 18. החל מגיל 40 ומעלה ניתן לראות גברים ובעיקר נשים אשר פונות לטיפול פשוט זה. חשוב לדעת שניתן לבצע את הטיפול בכל גיל, כל עוד קיים רצון להצעיר את מראה הידיים.

מהו טיפול להצערת כפות ידיים - כל השיטות

 

ישנם מספר טיפולים שניתן לבצע שיגרמו לכפות הידיים להיראות צעירות ומתוחות יותר.

הצערת ידיים בחומצה היאלורונית

הטיפול הנפוץ ביותר היום להצערת כפות הידיים הוא בשימוש בחומצה היאלורונית. במהלך טיפול זה הרופא מבצע הזרקה של חומצה היאלורונית לאזורים ספציפיים בגב כף היד וכך משיב את המראה המלא והמתוח של העור. חומצה היאלורונית היא חומר הקיים בגופנו באופן טבעי, ובדיוק כמו ברפואה האסתטית, תפקידה למלא נפחים. השימוש בחומצה היאלורונית אינו מסוכן, ובמקרים של חוסר שביעות רצון מהתהליך ניתן להזריק באופן מיידי חומר סותר אשר מפרק את החומצה. הזרקת החומצה ההיאלורונית לגב כף היד מוסיף לנפח, מותח את העור ומסתיר את הורידים והגידים. החיסרון שקיים בשימוש בחומצה זו הוא שהיא נספגת בגוף בתהליך של בין שישה חודשים לשנה וחצי, כך שהטיפול אינו קבוע ויש צורך לחזור עליו.

מחיר ממוצע להצערת כפות ידיים
1,500-8,000
  •  

הצערת ידיים בשומן עצמי

רופאים מסויימים מבצעים הצערה של כפות הידיים תוך שימוש בשומן עצמי. השומן העצמי הוא שומן אותנטי מגופה של המטופלת, אותו שואבים בתהליך של שאיבת שומן, ולאחר תהליך מיצוי קצר מזריקים אותו לאזורים מסויימים בגב כף היד. השימוש בשומן עצמי בטוח לחלוטין שכן מדובר ברקמת גוף אותנטית של המטופלת, על כן אין סכנות בדחייה שלו או בחוסר התאמה. השימוש בשומן עצמי הולך ונהיה נפוץ בישראל וכיום ניתן להגדיל את החזה או את הישבן בשומן עצמי, וכן להשיב נפחים לפנים בשומן עצמי. חיסרון שקיים בשיטה זו הוא שקרוב למחצית מהשומן שהוזרקה נספגת בתוך מספר חודשים, ועל כן יש צורך לבצע הזרקה של כמות כפולה של שומן, או לחלופין, לחזור לטיפול נוסף. היתרון הוא ששומן שהוזרק לאזור מסויים בגוף ונטמע בו נותר שם לנצח.

שימוש בפילינג למראה עור ידיים צעיר

פילינג מקלף שכבות מסויימות של העור ומעודד צמיחה של שכבות עור חדשות ובריאות. ניתן לבצע פילינג באמצעים שונים, כאשר הנפוצים ביותר הם פילינג כימי אשר מקלף את העור ע״י שימוש בחומרים כימיים בהרכבים שונים, וכן ניתן לבצע פילינג באמצעות לייזר. לרוב מיועד הפילינג לשימוש בפנים, אך כיום ניתן לעבור טיפול פילינג גם בחזה, באזור המחשוף, וגם בכפות הידיים. פעולת הקילוף של הפילינג מסוגלת להסיר שכבות עמוקות של העור וע״י כך להעלים כתמי גיל מסויימים, קמטים וקמטוטים, ולהביא למראה עור בריא, מתוח ומבריק.

להצעת מחיר ללא התחייבות

תהליך ההחלמה מטיפול להצערת כפות הידיים

תהליך ההחלמה משתנה לפי סוג הטיפול. כל הטיפולים יגרמו לאדמומיות ונפיחות קלה של העור מיד לאחר הטיפול, ותסמינים אלו חולפים במהלך מספר ימים. לאחר הזרקה של חומצה היאלורונית או שומן עצמי החזרה לשגרה תהיה יחסית מהירה ובתוך שבוע עד עשרה ימים תוכלו לשוב לפעילות רגילה.
לאחר ביצוע פילינג העור רגיש לחשיפה לשמש ולחומרים מזיקים למיניהם כמו חומרי ניקוי ולכן יש להקפיד שלא לחשוף את כפות הידיים לחומרים אלו. לאחר פילינג העור איבד את השכבה העליונה שתפקידה להגן על הגוף מפני חדירה של מזהמים, ולכן ישנה חשיבות גדולה לשמירה על האזור מפני חשיפה לחומרים שונים.

מחירים להצערת כפות ידיים

המחירים משתנים לפי סוג הטיפול וכן לפי ותק ומוניטין הרופא המטפל. טווח המחירים לטיפולים השונים נע בין 1,500 ש״ח ויכול להאמיר עד ל- 8,000 ש״ח.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך

מתיחת גוף

מתיחת גוף – באדי ליפט מתיחת גוף הוא שילוב של כמה טיפולים שאחריהם כל הגוף מתוח, צר וללא עודפי עור או שומן. ניתוח מתיחת גוף הוא הטיפול המקיף ביותר שאפשר

לקריאה מפורטת »
טיפול בהזעת יתר

טיפול בהזעת יתר הזעת יתר היא אינה גזירת גורל. גברים ונשים שסובלים וסובלות מהתופעה בוודאי ישמחו לדעת שיש לא פחות מ-8 דרכים לטפל בהזעת יתר.חקרנו את השיטות השונות וכתבנו מאמר

לקריאה מפורטת »
מתיחת ירכיים

מתיחת ירכיים מתיחת ירכיים הוא טיפול שמחזיר את המראה היפה, המתוח והצר לירכיים ולוקח את הרגליים עשורים אחורה. לעיתים מפתיע לגלות שגם ירכיים גדולות בעלות עודפי עור ושומן יכולות להפוך

לקריאה מפורטת »
העלמת סימני מתיחה

העלמת סימני מתיחה האם ידעת שאת סימני המתיחה הורודים-לבנים ניתן להעלים? יש לא פחות מ-6 סוגי טיפולים להעלמת סימני מתיחה כך שבטוח תוכלי להיפטר מהם ולהשיב לעור את המראה החלק

לקריאה מפורטת »

הצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות מחתך הזהב

אנחנו יודעים שכדי לקבל החלטה טובה צריך לקבל את כל המידע
נדאג שתקבלו מענה לכל השאלות ואת 
המחיר הטוב ביותר

פרטיות חשובה לנו
לעולם לא נפרסם דבר ללא הסכמתך