כל הטיפולים האסתטיים לגברים

מי שחשב שניתוחים וטיפולים אסתטיים הם רק לנשים טועה ובגדול. כיום מספר הגברים שמשפרים את המראה בקליניקה הולך ועולה ובטיפולים מסויימים מספר הגברים אף עבר את מספר הנשים.
קבלו מאמר מפורט עם כל האפשרויות לעצב את הפנים והגוף הגברי, להראות ולהרגיש יותר טוב

ניתוח פלסטי לגבר זה כבר לא מילה גסה. כמו נשים, גם לגברים חשוב המראה, וגם אצל גברים המראה משפיע על תחושות הביטחון העצמי, ההערכה והדימוי.

כל טיפול אסתטי נועד לגרום לאדם שעושה אותו תחושה טובה ולשפר את אורח החיים ואיכות החיים שלו. את כל הטיפולים שנשים עוברות, גם גברים יכולים לעבור.
אין ספק שהמראה שלנו מעיד רבות על האופי שלנו ועל אורח החיים שלנו. גוף חטוב ומעוצב מעיד על אורח חיים בריא, על השקעה עצמית ועל דאגה לגוף ולנפש. מראה חיובי ומזמין משליך על התפיסה לגבי המעמד החברתי והסוציו-אקונומי שלנו. גבר שעבר את גיל חמישים בעל עור מתוח, ללא כרס ובעל שיער מלא נתפס באופן שונה בעיני החברה ובעיני עצמו מאשר גבר שאינו דואג לעצמו.
לא תמיד חדר כושר וקרמים מספיקים כדי ליצור מראה טוב. כמובן שהם עוזרים מאוד, אך לעיתים יש צורך בעזרה חיצונית.

טיפולים פופולריים שגברים עושים הם הסרת שיער, השתלת שיער, ניתוחי אף, הרמת עפעפיים, שאיבת שומן וניתוחי גניקומסטיה (הקטנת חזה גברי).

בעבר ניתוחים וטיפולים אסתטיים לא היו פופולריים בקרב גברים גם בגלל התפיסה הגברית אך גם מפני שלא היה מקום להסתיר צלקות – את החתכים היו ממקמים בקו השיער, שהיה מסתיר את הצלקת. גברים מקריחים יותר מנשים ולכן לא כולם יכלו לעבור את הניתוח ולשמור על מראה טבעי.

 

שתי הסיבות בגללן טיפולים לא היו פופולריות השתנו בשנים האחרונות. התפיסה הגברית השתנתה, וכך גם רמת הביצוע של הטיפולים. כיום ניתן לבצע ניתוחים כמו שאיבת שומן מהסנטר, מתיחת פנים, הרמת עפעפיים וכו׳ כמעט ללא צלקות, או עם צלקות קטנות באזורים חבויים.

הנושאים במאמר

ניתוח אף

ניתוח אף הוא הטיפול האסתטי הנפוץ ביותר היום. ניתן לבע ניתוחי אף רפואיים, כמו תיקון מחיצת אף, וכמובן שניתן לבצע טיפולי אף אסתטיים כמו הצרת נחיריים, שיוף גבנון, שינוי צורה של האף ועוד.
עיקר ניתוחי האף מבוצעים בהרדמה כללית מאחר ויש צורך לבצע חתך בחלקו הפנימי של האף (נקרא ״ניתוח אף סגור״) ולשייף את העצם או הסחוס, או לבצע הסרה של רקמות עודפות.
לגברים שאינם רוצים להקטין את האף, אלא רק לבצע יישור שלו או שינוי צורה כך שהאף יהיה במראה סימטרי ואחיד עם הפנים, ניתן לבצע פיסול אף. פיסול אף הוא למעשה עיצוב של האף בעזרת חומצה היאלורונית וטיפול זה אינו מצריך ניתוח אלא מבוצע בהזרקות מקומיות בעזרת מחט דקה.

הרמת גבות

כמו ניתוח אף, גם הרמת גבות יכולה לשנות לחלוטין את המראה. ממראה עייף ועצבני, אפשר בהרמת גבות ליצור מראה צעיר וקורן. עם השנים הגבות הולכות וצונחות. זה נובע מאובדן אלסטיות טבעי של העור שלנו ובנוסף מאובדן רקמות שומן בפנים. רקמות השומן שממלאות את הפנים שלנו הולכות ומתמעטות עם הגיל וזה גורם לנפילה בפנים בכלל ובגבות בפרט.
הרמת גבות הוא טיפול פשוט במהלכות מבצעים הרמה פנימית של הגבה (מתחת לעור) והטיפול משנה את המראה ואת הרושם הראשוני שאנו יוצרים. הטיפול הפשוט הזה מחזיק לשנים קדימה ויש מספר דרכים באמצעותן ניתן לבצע הרמה של הגבות.

מתיחת פנים

במקרים רבים הרמה של הגבות היא תהליך אחד שנכלל במתיחת פנים. במהלך מתיחת פנים ניתן להצעיר את הפנים בעשר עד חמש עשרה שנה, ולהשיב את המראה אחורה. בניגוד לדעה הרווחת, המראה שמתקבל הוא לא של מראה מנותח או ״מופתע״, אלא של מראה צעיר יותר ושל עור מתוח באיכות גבוהה יותר. בעבר באמת מתיחת פנים הייתה גורמת למראה מוזר ומנותח וזה מפני שהטכניקה הייתה מתיחה של עור הפנים, ללא התייחסות לרקמות הפנימיות יותר.
מאז עברו הרבה מים והטכניקות השתכללו. היום כאשר מבצעים מתיחת פנים מותחים את הרקמות הפנימיות והעמוקות של הפנים ומתחילים במתיחת השרירים והרמה של רקמות השומן. המתיחה של רקמות אלו גורמת למראה טבעי וצעיר, ולאחריה פשוט מניחים את העור על הרקמות העמוקות. השינוי הוא משמעותי ביותר ורמת שביעות הרצון גבוהה מאוד.

מתיחת צוואר

גם מתיחת צוואר היא חלק ממתיחת פנים כללית. אפשר כמובן לבצע רק מתיחת צוואר במידה ועור הפנים נראה מתוח ובריא. הצוואר שמאבד מהאלסטיות שלו צונח ומתקמט. באמצעות מתיחה קלה של הצוואר אפשר להשפיע על מראה הפנים והמראה הכללי. המתיחה מתבצע באופן דיי פשוט כאשר המנתח מבצע חתך בקו השיער (בעורף) העולה לכיוון האזניים וממנו מבצע מתיחה של העור. את החתך לאחר מכן תופרים ומיקומו בקו השיער גורם לכך שלא יישארו סימנים נראים לעין ושהמתיחה תיראה טבעית לחלוטין.

שאיבת שומן מהסנטר

פעמים רבות הגיל מביא איתו הצטברויות שומן באזורים שונים בגוף. אצל גברים ניתן לצפות בהצטברות שומן באזור הסנטר. הצטברות באזור זה משפיעה על מראה הפנים מאחר ומראה הלסת אינו חד ומוגדר, אלא הופך להיות מטושטש ונראה כאילו הפנים מתארכות. הצטברות של שומן בסנטר מביאה למראה של סנטר כפול אשר יכול לגרום למראה מעט שמן והרבה פחות צעיר.

ניתוח גניקומסטיה - הקטנת חזה גברי

גניקומסטיה הוא ניתוח פופולרי אצל גברים. אצל גברים בעלי משקל עודף, או מי שגופו הפריש הרבה הורמונים במהלך גיל ההתבגרות מופיעה תופעה של גידול שדיים. תופעה זו משפיעה מאוד על אורח החיים ואיכות החיים של המטופלים. לרוב קיימת בושה לחשוף את הגוף בחברה ונטייה להימנע מכל מיני פעילויות.

תופעה זו נגרמת מהצטברות שומן באזור השד, גידול בבלוטות השד ועקב כך הצטברות של עודפי עור.

במהלך הניתוח מסירים רקמת שד או מבצעים שאיבת שומן, ולעיתים גם מסירים עודפי עור, הכל תלוי במקרה.

החתך מבוצע סביב הפטמה, ולאחר הניתוח לא צפויות להשאר צלקות נראות לעין.

עיצוב חזה גברי

מלבד הקטנת חזה, יש אפשרות לבצע גם הגדלה ועיצוב של החזה. ההגדלה מבוצעת כדי ליצור מראה של חזה שרירי וחטוב. גברים רבים שמתאמנים ועובדים קשה בחדר כושר שמים לב שעל אף העבודה הקשה, הדבר אינו ניכר בגוף שלהם. זה יכול לקרות מפאת מבנה פיזי ולאו דווקא בשל אופי האימון. במקרים כאלה ניתן לבצע טיפול לעיצוב שרירי חזה בסופו מתקבלים שרירים בחזה הנראים ומרגישים טבעיים לחלוטין.

עיצוב בטן לגברים

עיצוב בטן גם הוא טיפול שהופך נפוץ. טיפול זה הוא טבעי לחלוטין ואינו כולל החדרה של שתלים לאזור. שרירי הבטן הם השרירים שמעידים יותר מכל על ההשקעה של האדם בעצמו, וזאת מאחר וזו קבוצת השרירים שהכי קשה להביא לידי ביטוי במראה הגוף. זה קורה מפני ששרירי הבטן מכוסים שכבת שומן, וכדי שיראו אותם יש צורך להגיע לרמות שומן נמוכות מאוד, נמוכות מ15%. בטיפול להדגשת שרירי הבטן מבצעים שאיבת שומן סלקטיבית, באזורי הגבול של שרירי הבטן, וכך באופן טבעי מבליטים את שרירי הבטן ע״י הסרה של שכבת השומן שמסתירה אותם.

שאיבת שומן

שאיבת שומן היא הליך נפוץ שמתבצע ע״י נשים וגברים כאחד. ניתן לבצע שאיבת שומן מכל אזור בגוף והאזורים הפופולריים ביותר הם הבטן, המתניים, הגב, הירכיים וכן הזרועות והסנטר. הצטברויות של שומן לא תמיד יורדות ע״י דיאטה או פעילות גופנית. בגוף ישנן הצטברויות שומן שנקראות ״שומן עיקש״ או ״שומן תקוע״. רקמות שומן אלו קשות מאוד להוריד ומצריכות דיאטה קפדנית מאוד ופעילות גופנית מסיבית. לא אחת פונים גברים למרפאות לביצוע שאיבה של השומן התקוע וחיטוב הגוף.
חשוב להבין ששאיבת שומן אינה תהליך של הרזייה, אלא תהליך של חיטוב הגוף והיא מיועדת לגברים בעלי משקל יציב פחות או יותר (חריגה של עד 5 ק״ג למעלה או למטה).
בנוסף, יש היום שיטות נוספות להמסת שומן שניתן לעשות ומביאות לתוצאות לא פחות טובות.

להצעת מחיר ללא התחייבות

השתלת שיער

אולי הטיפול הפופולרי ביותר אצל גברים. התקרחות מופיעה אצל גברים רבים ומפריעה מאוד לדימוי העצמי ולתפיסה של גברים בעיני עצמם. בעבר השתלות שיער היו דורשות קצירה אגרסיבית של שיער מאחורי הראש, מה שהיה גורם לצלקת לא אסתטית, ולא אחת הטיפול לא היה מסתיים בהצלחה. היום מבצעים השתלות שיער בצורה שונה שאינה מותירה צלקת ואם מקפידים על שלבי ההחלמה בדיוק לפי ההנחיות, הטיפול מסתיים בשיער על הראש שנראה ומתפקד כשיער רגיל (מאחר ומדובר בשיער רגיל). ניתן לעצב אותו, לספר אותו ולעשות מש שתרצו עם שיער הראש החדש.

הסרת כתמי עור

חידוש של העור, ובעיקר של עור הפנים, יכול לגרום לשינוי דרמטי במראה. ניתן לבצע פילינג מסוגים שונים ובעומקים שונים של העור וכך לגרום לחידוש של העור ושל הרקמות השונות, להסיר כתמי גיל, צלקות אקנה, קמטים קטנים, נימים בולטים ועוד. פילינג לפנים הוא אחד הטיפולים המשמעותיים לעור הפנים והוא לא רק טיפול אסתטי, אלא טיפול שמחדש את העור ומעודד היווצרות של רקמות עור חדשות ובריאות.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך

גניקומסטיה - הקטנת חזה גברי
גניקומסטיה

גניקומסטיה – הקטנת חזה גברי גניקומסטיה הוא טיפול מאוד פופולרי בקרב נערים וגברים שסובלים ממראה החזה שלהם. מדובר בניתוח מהיר להקטנת חזה גברי במהלכו נפטרים מהרקמות העודפות.כתבנו מאמר מפורט הכולל

לקריאה מפורטת »
עיצוב בטן לגברים
עיצוב קוביות בבטן

עיצוב בטן לגברים ולנשים אין דבר יותר יפה ומושך מבטן מעוצבת. גברים ונשים עובדים קשה מאוד כדי להגיע למצב של בטן שרירית, אך מעט יודעים שמלבד אימונים דרושה תזונה ספציפית,

לקריאה מפורטת »
הזרקת בוטוקס

הזרקת בוטוקס המאמר החשוב ביותר שתקראו על הזרקת בוטוקס – איזה גיל מתאים לביצוע הזרקות, לאילו אזורים מזריקים, אילו קמטים ניתן להעלים עם בוטוקס, סיכונים, החלמה, מחירים ועוד. בוטוקס או

לקריאה מפורטת »
השתלת שיער

השתלת שיער התקרחות היא בעיה נפוצה בישראל והיא משפיעה על גברים רבים בגילאי 30-45. כיום ניתן לבצע השתלת שיער באופן שנראה טבעי לחלוטין, ללא צלקות ועם שיער שגדל ושניתן לספר,

לקריאה מפורטת »