עיצוב בטן לגברים ולנשים

אין דבר יותר יפה ומושך מבטן מעוצבת. גברים ונשים עובדים קשה מאוד כדי להגיע למצב של בטן שרירית, אך מעט יודעים שמלבד אימונים דרושה תזונה ספציפית, אחוז שומן נמוך מאוד וגנים נכונים כדי שיהיו לך קוביות בבטן.

כיום ישנם טיפולים אסתטיים לעיצוב ריבועים בבטן שמביאים לתוצאות מדהימות.

שרירי בטן הם השרירים שהכי קשה לראות בגוף שלנו. לכולם כמובן יש שרירי בטן ברמה כזו או אחרת, אך כדי שנוכל להציג קוביות יפות וחטובות לראווה יש צורך בהרבה מאוד עבודה קשה הכוללת פעילות גופנית ודיאטה קפדנית מאוד. לעיתים אפילו זה לא מספיק מאחר והגורם הגנטי ומבנה הגוף גם הם משחקים פה תפקיד.
שרירי הבטן מכוסים שכבה (דקה או עבה, תלוי בכם) של שומן, והשומן הזה מסתיר אותם למראה. כדי שייראו קוביות בבטן צריך להגיע לאחוזי שומן נמוכים מאוד (מ15% שומן ומטה ניתן לראות קוביות), והכי חשוב ששכבת השומן בבטן תרד כמה שיותר. זו אחת העבודות הקשות ביותר ואפילו גברים ונשים שמתאמנים באינטנסיביות לא תמיד מגיעים לתוצאה הזו.
היום ניתן לעצב קוביות בבטן באופן כזה שיבליט את שרירי הבטן, וישפר את מראה הגוף הטבעי של המטופל או המטופלת.

תוכן עניינים

קוביות בבטן לגברים

מבנה שרירי הבטן

רבים נוטים לחשוב ששריר הבטן הוא שריר אחד ואחיד, אך למעשה מדובר בקבוצת שרירים.
מבית החזה עד המפשעה והאגן עוברות שתי רצועות שרירי אורכיות, אחת בכל צד של הטבור ושל מפתח הלב. הרצועות האורכיות האלו נקראות שריר הבטן הישר. לרוחב שריר זה עוברות שלוש רצועות שרירים סיביות הנראות כמחלקות את השריר הישר. החלוקה הזו של שריר הבטן הישר עם רצועות הרוחב היא שיוצרת את המראה של ריבועים או קוביות בבטן. כאמור, מעל שכבת שרירים זו קיימת שכבת שומן וככל שהיא גדולה יותר, כך הולכים ונעלמים שרירי הבטן מהמראה החיצוני.

למי מתאים טיפול לעיצוב שרירי בטן

הטיפול לעיצוב קוביות בבטן מתאים לגברים ולנשים כאחד. הטיפול מיועד לכל אחד הנמצא במשקל קבוע המעוניין להבליט את שרירי הבטן שלו. ספורטאים ומתעמלים העובדים קשה לפתח את גופם אך לא מצליחים להגיע למראה של בטן חטובה הם מועמדים מעולים לטיפול הזה.
בנוסף, עיצוב ריבועים בבטן מתאים למטופלים בעלי עור גמיש ואיכותי המסוגל עדיין להימתח ולחשוף את מבנה הבטן. הטיפול לא מתאים לבעלי עודפי עור שכן הפיסול לא יבוא לידי ביטוי.

הטיפול לעיצוב קוביות בבטן מתאים לגברים ולנשים כאחד. כחלק מהטיפול לרוב מבצעים גם שאיבה של עודפי שומן באזור המתניים והגב כדי להקנות מראה חטוב ואחיד לכל רצועת הבט. לאחר שאיבת השומן בבטן העור נצמד ומתהדק ומתקבל המראה של ריבועים בבטן.

איך מעצבים קוביות בבטן לגברים

 

יש שתי שיטות לעיצוב בטן לגברים:

עיצוב ריבועים בבטן ע״י שימוש בשתלים

השיטה הראשונה היא עיצוב ריבועים בבטן ע״י שימוש בשתלי סיליקון. עולם שתלי הסיליקון מפותח מאוד, ולא כולל רק שתלים לחזה. כיום ישנן שתלים לחזה נשי כמו גם לחזה גברי, קיימים שתלים לישבן, לסנטר, ללחיים וגם לבטן. בהליך יחסית פשוט הכולל ביצוע חיתוך והחדרה של שתלי סיליקון בצורה ריבועית לבטן ניתן ליצור מראה של שרירי בטן. טכניקה זו מתאימה לגברים ונשים שנמצאים במשקל קבוע ולא נמצאים בסכנת השמנה או עלייה במשקל, שכן אם תתפתח כרס לאחר החדרה של שתלים, השתלים ייראו על הבטן ויתקבל מראה מביך ומאוד לא טבעי.
היתרון של טכניקה זו הוא שהמראה של קוביות בבטן נשאר לנצח.
עיצוב בטן באמצעות שתלים כמעט ולא מבוצע כיום, אך זוהי אופציה שקיימת למי שמעוניין או מעוניינת לעבור את הטיפול.

עיצוב ריבועים בבטן ע״י שאיבת שומן

השיטה השנייה היא השיטה שמבוצעת לרוב והיא שיטה של פיסול שרירי בטן. בשיטה זו הרופא המטפל למעשה מבצע שאיבת שומן מהבטן לפי מתאר השרירים האישי של כל מטופל.
תחילה הרופא מסמן את קווי המתאר הטבעיים של בטן המטופל. לאחר מכן יבצע המנתח מספר חתכים קטנים בגודל מספר מילימטרים בודדים באזורים נבחרים בבטן ודרכם הוא יחדיר כלי כירורגי הנקרא ״קנולה״. הקנולה היא כלי רב תכליתי שממיסה את השומן בבטן, משחררת חומרי אלחוש ובמקביל שואבת שומן.
בעזרת הקנולה שואבים שומן לפי קווי המתאר של השרירים וכך למעשה מפסלים את הבטן. שאיבת השומן מביאה לכך שקווי הגבול בין שרירי הבטן שוקעים ונצמדים לקווי המתאר המקוריים, בעוד אזורי הקוביות נותרים עם שכבת שומן דקה. הפיסול הזה גורם למראה של בטן חטובה, מתוחה, והכי חשוב – טבעית לפי קווי המתאר של כל מטופל ומטופל.
במהלך טיפול זה לרוב מבצעים גם שאיבה של עודפי שומן באזור המתניים והגב כדי להקנות מראה חטוב ואחיד לכל רצועת הבטן, מקדימה ומאחורה.
לאחר שאיבת השומן בבטן העור נצמד ומתהדק ומתקבל המראה היפה של ריבועים בבטן.
הניתוח עצמו אורך בין שעה וחצי לארבע שעות, כתלות בהיקף הטיפול שצריך לעבור.
היתרון של טיפול זה הוא שלא מתבצעת החדרה של חומר זר לגוף, אלא רק הוצאה של שכבת שומן עודפת שכיסתה את שרירי הבטן. לא מבוצעים חתכים גדולים בבטן, אלא חתכים עדינים וקצרים שמתאחים ולא מותירים צלקת. בנוסף, רקמת השומן שנותרת מתפקדת ככל רקמת שומן לכן מטופלים שיעלו במשקל באופן משמעותי עלולים לאבד את מראה הקוביות, אך בניגוד לקוביות בבטן עם שתל, לא יתקבל מראה מוזר וחריג של קוביות על פני כרס.
בנוסף, הפעולה הזו היא הדגשה של השרירים הקיימים ולכן תוכלו להרגיש ולדעת שזה שלכם.

מחיר ממוצע לעיצוב בטן
10-20 אלף
  •  

החלמה מעיצוב ריבועים בבטן

 

ההחלמה מהטיפול אינה קשה.
בתום הניתוח הרופא יחבוש את אזורי החתכים וכן את אזורי הגבול שבין הריבועים בבטן כדי שהעור יוכל להיצמד למקומו החדש. עם התחבושות תתבקשו להישאר מספר ימים. במקרים מסויימים תתבצע חבישה אלסטית לבטן, או שתתבקשו ללבוש חגורת לחץ שתצמיד את העור לשרירים וכן תפחית בצקות או נפיחויות באזור.
בשבוע הראשון סביר שיהיו כאבים קלים ונסבלים וכן שטפי דם.
ניתן לחזור לפעילות כ 24-48 שעות מהניתוח, ופעילות גופנית מאומצת ניתן יהיה לבצע כארבעה עד שישה שבועות מתום הניתוח.

התוצאות של הטיפול

את תוצאות הטיפול ניתן לראות במהלך כמה חודשים עד חצי שנה מהניתוח. בתקופת הזמן הזו העור מתהדק במיקומו החדש, הגוף מפנה נוזלים, הנפיחויות והבצקות הולכות ויורדות, ובהדרגה תוכלו לראות את הריבועים בבטן מופיעים. לאחר חצי שנה או פחות תוכלו כבר להתהדר בבטן חטובה ושרירית שתעיד על העבודה הקשה.
התוצאות האלו יישמרו כל עוד משקל הגוף יישאר יציב ולא תעלו במשקל באופן משמעותי.

להצעת מחיר ללא התחייבות

תופעות לוואי וסיבוכים אפשריים

בין הסיבוכים האפשריים ניתן למנות, כבכל ניתוח – דימומים, שטפי דם, חוסר סימטריה בתוצאה (שניתן לפתור בטיפול חוזר), בצקות, נפיחויות וכן זיהומים ופתיחה של התפרים. בכל מקרה של תופעת לוואי או סיבוך מומלץ ליצור קשר עם הרופא המטפל לקבלת הנחיות להמשך.

מחירים לעיצוב שרירי בטן

המחיר של עיצוב ריבועים בבטן משתנה לפי היקף הטיפול, ותק ומוניטין הרופא המטפל ואיכות הציוד הרפואי בו הוא משתמש. ככלל ניתן לומר שטווח המחירים לפיסול הבטן יעלה בין 10,000 ל 20,000 ש״ח.

 

ניתן להשלים את הטיפול ע״י עיצוב שרירי חזה גבריים.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך

הרמת ישבן

הגדלה והרמת הישבן הרמת ישבן, הגדלת ישבן או ישבן ברזילאי הם שמות שונים לאותו טיפול – טיפול במהלכו משפרים את מראה הישבן, נותנים לו נפח ומרימים אותו כך שיראה זקוף,

לקריאה מפורטת »
טיפולים אסתטיים לגברים

כל הטיפולים האסתטיים לגברים מי שחשב שניתוחים וטיפולים אסתטיים הם רק לנשים טועה ובגדול. כיום מספר הגברים שמשפרים את המראה בקליניקה הולך ועולה ובטיפולים מסויימים מספר הגברים אף עבר את

לקריאה מפורטת »
עיצוב חזה גברי
הגדלת חזה גברי

עיצוב והגדלת חזה לגברים אמרו לך שלעצב שרירי חזה אפשר רק בחדר כושר? אז אמרו. היום יש אופציות רבות לעיצוב חזה גברי ולא כולן עוברות בחדר הכושר.כתבנו בשבילך מאמר מפורט

לקריאה מפורטת »
ניתוח שאיבת שומן

שאיבת שומן שאיבת שומן הוא טיפול ותיק המביא תוצאות מתאימות. ניתן להיפטר מעד 5 ליטרים של שומן(!) בכל שאיבה ולהצר משמעותית את היקף הבטן, הירכיים, הגב ואזורים נוספים. כתבנו את

לקריאה מפורטת »

הצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות מחתך הזהב

אנחנו יודעים שכדי לקבל החלטה טובה צריך לקבל את כל המידע
נדאג שתקבלו מענה לכל השאלות ואת 
המחיר הטוב ביותר

פרטיות חשובה לנו
לעולם לא נפרסם דבר ללא הסכמתך