הקטנת שפתי הפות - לביופלסטי

לביופלסטי, הקטנת שפתי הפות, הוא ניתוח אסתטי שמשפר משמעותית את מראה הפות. זה טיפול פשוט שגורם לפות לשוב ולהראות אסתטי ונקי, אינו דורש החלמה ארוכה או ניתוח מורכב. שפתי פות ארוכות ניתנות לפתרון בשלוש טכניקות שונות, והמחיר מפתיע.

ניתוח להקטנת שפתי הפות (Labiaplasty – הקישור מכיל תמונות רגישות) הוא ניתוח אסתטי הנועד לשפר את מראה הפות של המטופלת הבוחרת לעבור אותו.
מראה ומבנה הפות משתנה בין אישה לאישה והוא איננו אחיד. אין מראה אחד ״נכון״ לפות של אישה, בדיוק כשם שאין מראה אחד נכון לחזה, לישבן, או לכל איבר אחד.
לא לחינם גווינת׳ פלאטרו מעודדת נשים להסתכל על עצמן בראי, ולאחר מכן לראות תמונות של פותים נוספים כדי לקבל מושג ולהכיר בעובדה שמראה הפות משתנה מאישה לאישה.
אך על פי שאין מראה אחיד, בהחלט יש מראה רצוי וצעיר יותר לפות.
נשים רבות שעברו לידות והריונות, או פשוט שמראה הפות שלהן השתנה עם הזמן בוחרות לעבור ניתוח אסתטי לשיפור מראה הפות ולהקטנת השפתיים.
נשים עם שפתי פות מוארכות מדווחות לעיתים על קושי בזמן קיום יחסי מין או פעילות גופנית, על הזעת יתר באזור ועל ריח לא נעים. כל אלו מובילים בסוף לירידה באיכות החיים של המטופלת ופגיעה בביטחון העצמי ובדימוי העצמי של האישה.
למעשה, נתונים מראים שפי שלוש נשים פונות היום למרפאות אסתטיות כדי לעצב את שפתי הפות שלהן.

תוכן עניינים

ניתוח להקטנת שפתי הפות

מבנה שפתי הפות

לפות יש שני ״סטים״ של שפתיים. שפתיים פנימיות ושפתיים חיצוניות. לרוב מתייחסים לשפתיים הפנימיות כאל שפתיים קטנות ולשפתיים החיצוניות כאל שפתיים גדולות. חלוקה זו מטעה שכן עיקר הנשים העוברות ניתוח להקטנת שפתי פות עוברות את הניתוח בשפתיים הפנימיות ולא החיצוניות.
לפני גיל ההתבגרות השפתיים הנראות הן השפתיים החיצוניות, או הגדולות. במהלך גיל ההתבגרות ולאחריו, עם ההריונות והלידות, שפתי הפות הפנימיות יוצאות החוצה ומתארכות והן אלו הניכרות לעין יותר מהשפתיים החיצוניות.

ניתוח לביופלסטי, הקטנת שפתי הפות, נועד לנשים אשר בוחרות לעצב את מראה הפות שלהן ולקבל מראה צעיר, הדוק ואסתטי יותר. נשים שעברו לידות והריונות, או פשוט שמראה הפות שלהן השתנה עם הזמן בוחרות לעבור ניתוח אסתטי לשיפור מראה הפות ולהקטנת השפתיים.

הגורמים להתארכות שפתי הפות

הריונות ולידות הם מהגורמים העיקריים לשינוי במבנה ובמראה הפות אך אלו אינם הגורמים היחידים.
יחד עם ההריונות והלידות השינויים ההורמונליים גורמים גם הם להתארכות ולשינוי במראה של האזור.
בנוסף, עם הזמן העור הולך ונהיה הדוק פחות ופחות וזה בא לידי ביטוי בכל הגוף וגם באזור הפות. הדבר גורם לשפתיים הפנימיות להתארך ולצנוח מחוץ לפות ולבוא יותר ויותר לידי ביטוי.
מבנה גנטי גם הוא אחראי למראה הפות. בתום תהליך ההתבגרות הפות יתבגר וייראה שונה משהיה והמבנה הטבעי שלו עלול להיות כזה של שפתיים פנימיות מוארכות ונפולות.

למי מיועד הניתוח

ניתוח לביופלסטי, הקטנת שפתי הפות, נועד לנשים אשר בוחרות לעצב את מראה הפות שלהן ולקבל מראה צעיר, הדוק ואסתטי יותר.
ניתוח זה אמנם נחשב אסתטי אך הוא מיועד גם לנשים אשר סובלות מאי נוחות עקב שפתי פות מוארכות. אי הנוחות יכולה להתבטא בהימנעות מקיום יחסי מין באור, אי נוחות בלבישת תחתוני חוטיני או בגדי ים וכן בלבישת בגדים צמודים.
לא להתבלבל בין ניתוח להקטנת שפתי הפות לבין ניתוח הצרת נרתיק שמטפל ברוחב הנרתיק לכל אורכו

מאיזה גיל ניתן לעבור את הניתוח

ניתוח להקטנת השפתיים נהיה פופולרי בשנים האחרונות אצל נשים בנות 20 ומעלה אשר אינן מרוצות ממראה הפות שלהן עקב מבנה גנטי טבעי. בעבר, עיקר הנשים אשר בחרו לעבור את הטיפול היו נשים בנות 40 אשר בעקבות הלידות וההריונות רצו לחזור למראה פות צעיר ואסתטי.

מחיר ממוצע ללביופלסטי - הקטנת שפתי פות
11-5,500 אלף
  •  

איך עושים ניתוח להקטנת פות

מהלך הניתוח הוא פשוט מאוד, ולכן גם מדובר בניתוח קצר שלא אורך יותר מחצי שעה.
למעשה היום ישנן שלוש דרכים לביצוע הניתוח, כאשר אחת קצרה יותר מהשנייה וקלה יותר למנתח, אך היא משאירה סימן יותר ניכר מהשנייה.

 

  • דרך ראשונה לביצוע הניתוח היא פשוט לחתוך את העור העודף של שפתי הפות ולאחר מכן לתפור את החתך ולתת לו להחלים. דרך זו מהירה כמו שהיא נשמעת, אך היא טומנת בחובה בעיות מסוימות כמו קושי לייצר מראה סימטרי ואחיד בין שתי השפתיים, וכן היא עשויה להשאיר צלקת מאחר והעור נחתך באזור זה. בעיה נוספת שעולה בעקבות הדרך הזו היא שעלול להיווצר שוני בצבע העור באזור. העור החתוך יקבל צבע שונה, וזה יאפשר לראות שהאזור עבר טיפול כלשהו.

  • דרך שנייה היא מתיחת השפה ויצירת חתך בצורת מניפה כאשר בסיס המניפה נמצא ליד פתח הנרתיק והיא הולכת ומתרחבת עם היציאה החוצה. לאחר חיתוך המניפה הרופא תופר את שני קצוות השפה. קו התפר ממוקם לאחר מכן בחלק הפנימי של השפה והוא כמעט ואינו נראה לעין. יתרון נוסף של שיטה זו הוא שהיא שומרת על המראה האנטומי הטבעי של השפה וכן על הצבע ועל הקו ההמשכי שלה.

  • דרך שלישית דומה לדרך השנייה. בשיטה זו, במקום לבצע חתך בצורת מניפה, מבצעים חתך ממרכז השפה כלפי מטה (לכיוון פי הטבעת) וכך משמרים עוד יותר את המראה האנטומי הטבעי של שפתי הפות.

באיזו הרדמה משתמשים לניתוח

כתלות באופן הניתוח, כך גם סוג ההרדמה. ניתוחים בהם מבוצע חיתוך מלא של עור עודף יבוצעו לרוב בהרדמה מקומית מאחר ומדובר בניתוח מהיר מאוד שלוקח כרבע שעה.
ניתוח בשיטת המניפה או בחיתוך ממרכז השפה כלפי מטה לרוב יבוצע בהרדמה מלאה מאחר ומדובר בניתוח ארוך יותר שלוקח בערך שעה.

להצעת מחיר ללא התחייבות

ההחלמה מהניתוח

ההתאוששות וההחלמה מהניתוח היא כמו החלמה מכל ניתוח אחר אשר בו הוסרה רקמת גוף עודפת. בשבועיים שלושה הראשונים יש לנהוג בעדינות באזור כדי לא לפתוח את התפרים ולא לגרום לדימום מיותר. יש לשמור על היגיינה של האזור מאחר ומדובר בפצע פתוח שעלול להזדהם.
במהלך שלושה שבועות מתום הניתוח לא מומלץ לקיים יחסי מין, אוננות הכוללת החדרה של אביזרים לנרתיק וכן לא מומלץ להחדיר טמפון.
רוב המנתחים יבחרו בתפרים מסיסים אשר אינם מצריכים הוצאה שלהם, וכן משאירים סימן קטן יותר של התפירה.

מחירים של הקטנת שפתי פות

המחירים של הקטנת שפתי הפות משתנים ככל שמשתנה סוג הניתוח הנבחר. זהות המנתח גם היא משפיעה על המחיר מאחר ומנתח מבוקש, ותיק ומנוסה יותר יגבה יותר על ניתוח זה.
לרוב טווח המחירים נע בין 5,500 ל 11,000 ש״ח.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך

ניתוח שאיבת שומן

שאיבת שומן שאיבת שומן הוא טיפול ותיק המביא תוצאות מתאימות. ניתן להיפטר מעד 5 ליטרים של שומן(!) בכל שאיבה ולהצר משמעותית את היקף הבטן, הירכיים, הגב ואזורים נוספים. כתבנו את

לקריאה מפורטת »
ניתוח לעיצוב טבור

ניתוח לעיצוב טבור לעיתים ניתוח לעיצוב טבור הוא כל מה שצריך כדי שהבטן תהיה מתוחה ויפה. עיצוב טבור הוא טיפול שבעבר היה מבוצע רק במסגרת מתיחת בטן, אך כיום ניתן

לקריאה מפורטת »
עיצוב בטן לגברים
עיצוב קוביות בבטן

עיצוב בטן לגברים ולנשים אין דבר יותר יפה ומושך מבטן מעוצבת. גברים ונשים עובדים קשה מאוד כדי להגיע למצב של בטן שרירית, אך מעט יודעים שמלבד אימונים דרושה תזונה ספציפית,

לקריאה מפורטת »
הצערת כפות ידיים

הצערת כפות ידיים לא רבים מודעים לכך – ניתן להצעיר את העור של כפות הידיים כך שהוא לא יראה שקוף ודק ויחשוף את הורידים והעצמות שתחתיו. הצערת כפות ידיים הוא

לקריאה מפורטת »

הצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות מחתך הזהב

אנחנו יודעים שכדי לקבל החלטה טובה צריך לקבל את כל המידע
נדאג שתקבלו מענה לכל השאלות ואת 
המחיר הטוב ביותר

פרטיות חשובה לנו
לעולם לא נפרסם דבר ללא הסכמתך