שחזור קרום בתולין

הנושאים במאמר

קרום הבתולין הוא קרום בעל משמעויות תרבותיות וחברתיות, אך מבחינה אנטומית או תפקודית, למעשה אין לו משמעות כלל.
לאחר קיום יחסי מין לראשונה, ולעיתים מסיבות אחרות כמו החדרת חפץ או פגיעה כלשהי באזור קרום הבתולין נקרע. הקרום נמצא בפתח הנרתיק, צמוד לשפתי הפות הפנימיות.
כיום ישנן נשים שבוחרות לעבור הליך לשחזור או לאיחוי קרום הבתולין.

התפתחות קרום הבתולין

קרום הבתולין הוא שריד התפתחותי כעוברים בבטן. בחודשים הראשונים להתפתחות העוברית הנרתיק אינו חלול, ועם ההתקדמות בשלבי ההריון הופך הנרתיק תהליך של ״תיעול״. קרום הבתולין הוא שארית מתהליך זה ולכן צורתו משתנה בין אישה לאישה, ולעיתים ניתן לצפות בנשים אשר אין להן קרום בתולים.

לקרום הבתולים צורות רבות, ולרוב יהיה מדובר בעור דק ומחורר המאפשר מעבר של נוזלים. המעבר מיועד למעבר של נוזלי וסת, ונשים אשר אצלם קרום הבתולים אטום ייאלצו לעבור ניתוח לפתיחת קרום הבתולין. מקרים של קרום בתולים אטום מסכנים את האישה ומחייבים טיפול.

קריעת הקרום

כאמור, קרום הבתולים יחסית חיצוני ולכן הוא עלול להיקרע ממגוון סיבות ולא רק מקיום יחסי מין. פגיעה באזור או החדרה של חפץ כלשהו כמו טמפון עלולים לקרוע את הקרום. כמו כן, גם אוננות עלולה לקרוע את הקרום. לאחר הקריעה רקמות העור המרכיבות את הקרום נותרות במקומן ועשויות להישאר שם לכל משך החיים.
הכאב המורגש בעת קיום יחסי מין לראשונה, וכן הדימום שעלול להופיע, נובע מקריעת הקרום.

למי מיועד הטיפול

הסיבות לביצוע הטיפול שמורות עם הנשים שבוחרות לבצע אותו ומנתחים והצוות הרפואי אינם שופטים או חודרים לפרטיותה של האישה בכל הקשור לסיבה לקיום הניתוח.
ככלל, ניתן לומר שהטיפול מבוצע מסיבות אסתטיות של מראה ותחושה, וכן מסיבות תרבותיות. כאמור, לא רק נשים שהקרום שלהן נקרע בעבר מבקשות לבצע את הטיפול, אלא גם נשים שנולדו ללא הקרום.

שחזור קרום הבתולים

שחזור של קרום הבתולין הוא הליך פשוט ומהיר. מאחר ורקמות הקרום שנקרעו נותרו בכניסה לנרתיק, ניתן לעצב את שוליהן ולתפור אותן מחדש באופן כזה שלא יפריע לנוזלי הוסת ובו בזמן ייראה ויחוש טבעי לחלוטין.
בעת קריעתו של הקרום המחודש את ובן זוגך תחושו את התחושה הרגילה של קריעת הקרום וסביר שתחושי כאב ושיהיה דימום.
התפירה של הקרום מבוצעת בהליך מהיר שאורך כחצי שעה ע״י שימוש בתפרים מתכלים המתמוססים מעצמן ואינם מצריכים הסרה שלהם.

ייצור של קרום חדש

מקרים בהם נשים נולדו ללא קרום בתולין, או שמסיבה מסויימת לא ניתן לבצע תפירה של הקרום, אפשר לבצע ייצור של קרום חדש. הייצור מבוצע ע״י שימוש ברקמה סינטטית הנראית ומרגישה כרקמת עור אותנטית של הגוף. את הרקמה תופרים בפתח הנרתיק במיקומו הטבעי של קרום הבתולים. הרקמה החדשה תיראה ותרגיש כרקמת העור הרגילה של קרום הבתולין ותרגיש כך גם בקיום יחסי מין. מאחר ורקמה זו תפורה לגוף, עדיין קיים סיכוי לדימום בפעם הראשונה לקיום יחסי מין.

שחזור קרום בתולין
שחזור קרום בתולין – סוגי קרומים

החלמה מהטיפול

מאחר והתפרים המבוצעים בניתוח הם עדינים מאוד, ההחלמה יחסית פשוטה ואינה אורכת הרבה זמן.
לאחר הניתוח תחושי רגישות קלה בפתח הנרתיק שתלך ותתפוגג במהלך ימים ספורים מתום הניתוח.

מלבד תופעה זו, אין תופעות לוואי כלשהן. לאחר ימים ספורים תוכלי לשוב לפעילות שגרתית תקינה ולאחר כשבועיים מהניתוח תוכלי לקיים יחסי מין.

מחירים לשחזור קרום בתולין

המחירים משתנים ונמצאים על הטווח שבין 4,000 ש״ח ל 10,000 ש״ח. קחו בחשבון בבחירת הרופא או הרופאה שהמקצועיות היא ערך גבוה בטיפול מסוג זה, וגם תחושת הביטחון והחיבור שתחושו עם המטפלים.

להצעת מחיר ללא התחייבות
נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך
פילינג עמוק והצערת פנים

פילינג להצערת הפנים לא הרבה מכירים את התוצאות המדהימות שפילינג יכול לספק. פילינג כימי או פילינג עמוק הוא פרוצדורה רפואית שמביאה להצערת פנים, העלמה של כתמי גיל, קמטים ואפילו צלקות.

לקריאה מפורטת »
העלמת סימני מתיחה

העלמת סימני מתיחה האם ידעת שאת סימני המתיחה הורודים-לבנים ניתן להעלים? יש לא פחות מ-6 סוגי טיפולים להעלמת סימני מתיחה כך שבטוח תוכלי להיפטר מהם ולהשיב לעור את המראה החלק

לקריאה מפורטת »
הצערת כפות ידיים

הצערת כפות ידיים לא רבים מודעים לכך – ניתן להצעיר את העור של כפות הידיים כך שהוא לא יראה שקוף ודק ויחשוף את הורידים והעצמות שתחתיו. הצערת כפות ידיים הוא

לקריאה מפורטת »
בודי טייט

בודי טייט – המסת שומן בגלי רדיו בודיטייט הוא טיפול להיפטרות מעודפי שומן. לא כולן צריכות או רוצות לבצע שאיבת שומן לצורך הצרת היקפים. אם את מתאימה לבודי טייט, מדובר

לקריאה מפורטת »
הרמת עפעפיים

ניתוח הרמת עפעפיים עפעפיים נפולות משפיעות על מראה הפנים, אך גם על הראייה ועל איכות החיים. הרמת עפעפיים מסירה עור עודף, מותחת את העפעף וכך משפיעה על המראה ועל הראייה.

לקריאה מפורטת »
עיצוב בטן לגברים
עיצוב קוביות בבטן

עיצוב בטן לגברים ולנשים אין דבר יותר יפה ומושך מבטן מעוצבת. גברים ונשים עובדים קשה מאוד כדי להגיע למצב של בטן שרירית, אך מעט יודעים שמלבד אימונים דרושה תזונה ספציפית,

לקריאה מפורטת »
מאמרים נוספים מהבלוג שלנו
בלה קונטור
בלה קונטור

בלה קונטור הוא מכשיר מיוחד להצרת היקפים שמדלל את כמות השומן בתאים, מוריד מנפחם ומביא לפינוי טבעי של השומן מהגוף.בניגוד לשיטות אחרות, בלה קונטור הוא

להמשך קריאה »
ניתוחים אסתטיים לגיל הזהב
ניתוחים אסתטיים לגיל הזהב

בעקבות העלייה בתוחלת החיים ובאיכות החיים אנו רואים יותר ויותר גברים ובעיקר נשים בגיל הזהב הפונים ופונות לטיפולים וניתוחים אסתטיים לצורך שיפור המראה והתחושה. בניגוד

להמשך קריאה »
מתיחת בטן בטורקיה
מתיחת בטן בטורקיה

ניתוח מתיחת בטן הוא בין הניתוחים שצוברים פופולריות בישראל בשנים האחרונות. הסיבה לפופולריות הרבה שלו נעוצה בתוצאה המפתיעה שהוא מביא עמו. בניתוח אחד ניתן להגיע

להמשך קריאה »
ניתוח לתיקון פזילה
ניתוח לתיקון פזילה

פזילה מופיעה אצל 2%-4% מהתינוקות הנולדים ולרוב היא עוברת עד גיל 8 שבועות. במידה והפזילה נותרת לאחר גיל 8 שבועות יש צורך לפנות לרופא עיניים,

להמשך קריאה »
שתפו עם אחרים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email