השתלת שיער – סקירת כל האופציות

הנושאים במאמר

כשמחפשים השתלת שיער נתקלים בהרבה מאוד הצעות מכל מיני מקומות בעולם.
חלק מהמקומות טובים ומקצועיים, בעוד אחרים מנסים את מזלם עם מטופלים מכל מיני מקומות שברור שלא יחזרו להתלונן.
בעבר עיקר השתלות השיער היו מבוצעות בישראל, והיום גברים טסים לכל מיני מקומות כדי לבצע השתלת שיער.המקום הפופולרי ביותר אליו טסים להשתלת שיער הוא טורקיה, אך יש היום השתלות שיער גם בקפריסין, בהודו וביעדים רבים. למעשה בכל מדינה תוכלו לעבור השתלת שיער, השאלה היא האם זה ישתלם והאם ישנה תעשיית השתלת שיער לתושבי חוץ, כמו שקורה בטורקיה.
נעשה סקירה של כל המקומות אליהם ישראלים הולכים כדי לעשות השתלות שיער והיתרונות וחסרונות שלהם.

מחירים להשתלת שיער

כדי להשוות מחירים של השתלות שיער, יש צורך למצוא גורם אחיד שאותו נוכל להשוות בין המרפאות השונות.
היום ההשתלות מתומחרות בסכום מסויים לזקיק שערה ובמהלך הטיפול הממוצע מבוצעת השתלה של בערך 1,500 זקיקי שיער. כמובן שלא כל אדם זקוק לאותה כמות שיער ולכן המחיר הוא לממוצע השתלות ויש לקחת אותו בעירבון מוגבל.
המחירים משתנים לפי עלות הזמן של הרופא המשתיל שכן התמחור של הרופא הוא בסופו של דבר לפי הזמן שהוא עובד. השתלה של 1,500 זקיקי שערה אורכת בערך 4-5 שעות.
במחיר להשתלת זקיק שיער בארץ עומד על 20-25 ש״ח לזקיק יחיד, כך שהשתלה של 1500 זקיקים תעלה 30,000 ש״ח.

בטורקיה המחירים עומדים על 2.5-3 יורו לזקיק שיער, בין 4 ל 5 שקלים לזקיק. חשוב לזכור שהמחיר הזה הוא אך ורק לפרוצדורת ההשתלה ולא כולל תוספות כמו מלון, טיסה וכו׳.

למי שיפנה להשתלת שיער בקפריסין, השתלה של זקיק יחיד עומדת על 2.5-3 יורו, כמו בטורקיה, אך לא אחת המחיר יכלול מלון ולעיתים אף טיסה.

ההשתלות היקרות ביותר מתקיימות במדינות המתקדמות ביותר כמו קנדה וארה״ב. המחירים בשתי המדינות האלו עומדים על 18-25 דולר לזקיק שיער יחיד.

השתלת שיער בטורקיה

גברים רבים טסים לבצע השתלת שיער בטורקיה מאחר ויש שם כמה מרפאות ותיקות ומתקדמות שמנוהלות בידי רופאים מוכשרים שיודעים לאבחן מי מטופל פוטנציאלי שמתאים, ולאחר מכן, יודעים להביא את המטופל הפוטנציאלי לאחוזי הצלחה גבוהים של השתלת שיער. אחוזי ההצלחה שלהם גבוהים מפני שהם לא מקבלים כל מטופל, אלא בוחרים אותם בפינצטה, ולמען האמת, זה טוב לרופאים וגם למטופלים.

אי אפשר להתעלם מהעובדה שהשתלות שיער בטורקיה הפכו פופולריות מפני שהעלות נמוכה והיא כוללת בתוכה גם מחירים של הסעות וכן בתי מלון לתקופת ההחלמה הראשונה והקריטית במהלכה מומלץ לא לעשות כלום.
השתלות השיער בטורקיה הפכו לעסק משגשג שמפעיל ישראלים וטורקים גם יחד. אין בזה פסול, שכן נרצה מישהו שיהיה איתנו לאורך התהליך וילווה אותנו. ביצעו הליך רפואי בארץ אחרת הוא לא פשוט ולכן טוב שיש מישהו שמדבר בשפה שלנו ומבין את צורת החשיבה שלנו שיהיה לצידנו.
עלות החבילות הטורקיות עומדת על סביבות ה 10,000 ש״ח והיא כוללת את עלות הטיפול להשתלת שיער, מספר לילות (לרוב 3) בחדר מלון, רכב עם נהג שאוסף את המטופלים משדה התעופה למלון ומהמלון למרפאה, וליווי נוסף באם המטופל יצטרך, תרופות וקרמים המשמשים לאיחוי אזור ההשתלה ולקיבוע השיער החדש במקומו.
הדבר היחיד שלא כלול במחיר החבילה הוא הטיסה לטורקיה. ברוב החברות תיאלצו לרכוש את הטיסה בעצמכם ועל כן תוסיפו עלות של 300$ בערך, תלוי בעונה.
הליווי לאחר הטיפול הוא של אותה חברה דרכה רכשתם את החבילה. זה אומר שיש לכם ליווי, אך במקרה ותידרש התערבות רפואית כלשהי, או שהיא תיעשה בארץ, או שתיאלצו לטוס חזרה לטורקיה כדי לקבל טיפול מהרופא שביצע את השתלת השיער.

בכל מה שקשור למחיר הטיפול, קחו בחשבון שהמחיר הנמוך ביותר הוא לא מה שאמור להיות הגורם לבחירת המרפאה. נכון, יש טווח מחירים שעומד, כאמור, על 10,000 ש״ח ונע למעלה או למטה בסכומים מסויימים, אך עלות השתלת שיער נמוכה מדי משמעותה היא שחוסכים על חשבונכם בצורה כלשהי. בין אם זה רופא צעיר שאינו מתמחה בהשתלות שיער, בין אם זה ציוד רפואי מיושן או קליניקה מיושנת ובין אם זה מלון שלא תירצו לשהות בו. המחיר הוא בהחלט פקטור, אך הוא לא צריך להיות הפקטור העיקרי שיגרום לכם לבחור במרפאה מסויימת. ניתן לומר שלא תירצו לשלם פחות מ7,500 ש״ח לטיפול, ואם מצאתם מרפאה זולה יותר, חפשו חוות דעת, ביקורות ותיק עבודות של המרפאה הזו כדי שתוכלו לטוס בראש שקט.

השתלת שיער בקפריסין

כמו בטורקיה, גם בקפריסין ניתן לעבור השתלת שיער איכותית המגיעה כחלק מחבילה כוללת.
כיום עיקר ההשתלות שלא מבוצעות בישראל מבוצעות בטורקיה, אך קפריסין בהחלט משתלבת במשחק ויותר ויותר גברים טסים לעבור בה השתלת שיער.

המחיר בקפריסין זהה למחיר בטורקיה מבחינת עלות ההשתלה, אך לעיתים המחיר כולל גם טיסה ומלון וכן מרפאות ברמה הגבוהה ביותר ורופאים איכותיים שמבצעים השתלת שיער בטכניקות ובטכנולוגיות העדכניות ביותר.

השתלת שיער בגאורגיה

עם העלייה ביעילות השתלות השיער בעקבות טכניקה חדשה שפותחה בעשור האחרון, ישנה גם עלייה בביקוש להשתלות שיער.
העלייה בביקוש מביאה לכך שצצות אופציות להשתלת שיער בכל מיני מקומות. היעד החם היום שהולך ומתפתח מבחינת השתלת שיער הוא גאורגיה.
גאורגיה בהחלט לא עומדת באותו קו כמו טורקיה, אך ניתן למצוא מרפאות איכותיות עם רופאים מיומנים שיוכלו לבצע השתלת שיער בצורה טובה. העניין הוא שהתחום לא מפותח בגאורגיה, ולכן תצטרכו לעבוד קשה בסקר השוק שלכם לפני שתמצאו רופא טוב שיודע לבצע את הפרוצדורה ומוציא תוצאות טובות.

השתלת שיער בהודו

הודו אמנם לא הופכת למעצמה בתחום השתלות השיער, אך ישנן מרפאות מתקדמות מאוד עם רופאים מומחים שמסוגלים לבצע השתלות שיער איכותיות ולמלא את ראשכם בשיער.
הפנייה למרפאות בהודו נעשית מאחר והמחיר שם זול מאוד. המחיר לזקיק שערה יחיד עולה כ 1$ ולעיתים אף פחות מזה. לפני שתפנו למרפאה בהודו תבקשו לראות תיק עבודות ואפילו שווה לחפש ביקורות על המרפאה באתרים בחו״ל ולא רק בארץ.

השתלת שיער - סקירה
השתלת שיער

הכי חשוב בבחירת מרפאה

בסופו של דבר, הכי חשוב בבחירת מרפאה להשתלת שיער זה לוודא שהמרפאה עובדת בשיטת השתלת שיער עדכנית (FUE). השיטה הישנה היא זו שהייתה משאירה צלקת ארוכה בעורף ושלא תמיד הייתה מצליחה. השיטה החדשה אינה משאירה צלקת כלכך גדולה וסיכויי ההצלחה שלה גבוהים מאוד.
מלבד זאת, חשוב לוודא שהמרפאה עומדת בסטנדרטים גבוהים ושהציוד הרפואי איכותי ומתקדם, ושלא תמצאו את עצמכם עוברים השתלת שיער בחנייה של מישהו.
חוץ מזה, פעמים רבות הפנים של המרפאה הוא רופא בעל שם בתחום השתלות השיער, אך מי שמבצע את ההשתלה עצמה הם דווקא מתמחים שלו. כדאי לוודא שהרופא הוא זה שמבצע את ההשתלה ולא מתמחה שלו, ובמידה ומבצע מתמחה וזה מקובל עליכם, כדאי לוודא שהרופא נמצא בחדר במהלך ההשתלה.
התהליך הזה אינו זול, ויותר מזה, הוא גובה מחיר גבוה במהלך ההחלמה הלא פשוטה, לכן כדאי לוודא שמבצעים השתלה איכותית במקום איכותי אפילו אם זה יעלה יותר.

להצעת מחיר ללא התחייבות
נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך
עיצוב סנטר

עיצוב סנטר הסנטר הוא איבר שלא מקבל הרבה תשומת לב, אך הוא משפיע משמעותית על צורת הפנים. עיצוב סנטר בשתל, או לחלופין הקטנת הסנטר, הן פרוצדורות אסתטיות שמשנות את מראה

לקריאה מפורטת »
טיפולים אסתטיים לגברים

כל הטיפולים האסתטיים לגברים מי שחשב שניתוחים וטיפולים אסתטיים הם רק לנשים טועה ובגדול. כיום מספר הגברים שמשפרים את המראה בקליניקה הולך ועולה ובטיפולים מסויימים מספר הגברים אף עבר את

לקריאה מפורטת »
ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה ניתוח הגדלת חזה הוא הניתוח האסתטי הפופולרי ביותר בארץ ובעולם כבר שנים רבות. זהו ניתוח שיוצר שינוי משמעותי ביותר במראה הגוף ועקב כך גם בתחושה האישית. יש

לקריאה מפורטת »
הצערת כפות ידיים

הצערת כפות ידיים לא רבים מודעים לכך – ניתן להצעיר את העור של כפות הידיים כך שהוא לא יראה שקוף ודק ויחשוף את הורידים והעצמות שתחתיו. הצערת כפות ידיים הוא

לקריאה מפורטת »
טיפול בהזעת יתר

טיפול בהזעת יתר הזעת יתר היא אינה גזירת גורל. גברים ונשים שסובלים וסובלות מהתופעה בוודאי ישמחו לדעת שיש לא פחות מ-8 דרכים לטפל בהזעת יתר.חקרנו את השיטות השונות וכתבנו מאמר

לקריאה מפורטת »
עיבוי שפתיים

עיבוי שפתיים שפתיים עבות נחשבות חושניות ויפות בתרבויות רבות, וכמובן בתרבות המערבית. עיבוי שפתיים היא פעולת הזרקה פשוטה שכאשר מבוצעת טוב, נראית טבעית לחלוטין ומביאה לשינוי משמעותי במראה הפנים. חומצה

לקריאה מפורטת »
מאמרים נוספים מהבלוג שלנו
שתלים לחזה
הכל על סוגי שתלים לחזה

כשחושבים על הגדלת חזה באמצעות שתל, חשוב לדעת שיש כמה סוגים של שתלים בעלי שתי צורות עיקריות.אמנם במהלך ההיסטוריה של הגדלת חזה משתמשים בשתלים כבר

להמשך קריאה »
השתלת עור
ניתוח השתלת עור

מקרים רבים לאחר תאונות או מקרי כווייה עולה הצורך לבצע ניתוח השתלת עור. השתלת עור הוא ניתוח אסתטי ורפואי הבא לשחזר את העור במקום אחד

להמשך קריאה »
ניתוח לתיקון פזילה
ניתוח לתיקון פזילה

פזילה מופיעה אצל 2%-4% מהתינוקות הנולדים ולרוב היא עוברת עד גיל 8 שבועות. במידה והפזילה נותרת לאחר גיל 8 שבועות יש צורך לפנות לרופא עיניים,

להמשך קריאה »
שתפו עם אחרים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email