הגדלת חזה טבעית

הנושאים במאמר

גודל ומראה החזה מעסיק נשים רבות. הדימוי העצמי מעסיק אותנו בסיטואציות רבות ואנו עובדות קשה מאוד כדי להיות מרוצות מהמראה שלנו. החזה הוא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מתפיסת הגוף של נשים, שכן החזה הוא איבר נשי שמעיד על מיניות, סקס אפיל ונשיות.
כל הסיבות האלו הביאו לכך שניתוח להגדלת חזה הוא הניתוח האסתטי הפופולרי ביותר בארץ ובעולם, והוא בין הניתוחים האסתטיים הראשונים שאי פעם בוצעו.

אך ניתוח הגדלת חזה הוא צעד גדול ומשמעותי שלא כולן מוכנות לקחת. לעיתים עוברות שנים עד שאנו מוכנות לבצע ניתוח חזה, ולפני שפונים לפרוצדורה כירורגית אפשר לנסות דרכים טבעיות להגדלת החזה.

הרבה מהדרכים הטבעיות הללו הן ״תרופות סבתא״, אך כדאי לנסות אותן שכן לעיתים התוצאות עשויות להפתיע.

הגדלת חזה טבעית בעזרת הורמונים

הורמונים שנמצאים בגוף ומיוצרים באופן טבעי אחראי על התפתחות החזה שלנו בגיל ההתבגרות, ובגילאים מתקדמים יותר, לאחר שהחזה הפסיק לגדול, ההורמונים עדיין יכולים להשפיע על הגודל, המראה והצורה של החזה.
כך לדוגמא, נשים בהריון שגופן מתמלא בהורמונים שונים חוות גדילה ומילוי של החזה, אף לפני שהחלו לייצר חלב ורק בשלבים ראשוניים של ההריון. גדילת החזה בשלב זה נובעת מסערת ההורמונים שהגוף חווה, ולא מייצור של חלב.
דוגמא נוספת לגדילה ומיצוק של החזה בעקבות הורמונים היא נטילה של גלולות נגד הריון. הגלולות מכילות את ההורמונים הנשיים אסטרוגן ופרוגסטרון והם מדמים את שלב הכניסה להריון. ההורמונים האלו מגדילים את החזה ע״י מילוי הנפח שלו. נשים שהפסיקו לקחת גלולות מדווחות שגודל החזה קטן ושהנפח ירד.

חשוב להבין שלגלולות למניעת היריון יש תפקיד, והוא לא להגדיל את החזה, לכן מומלץ לקבל החלטה מושכלת לגבי נטילת הגלולות, מה גם שהן דורשות מרשם רופא.

הגדלת חזה באמצעות תכשירים טבעיים

ישנם חומרים טבעיים רבים שתורמים להגדלת החזה. התכשירים הטבעיים מתיימרים להחדיר לגוף הורמונים שונים התורמים לגודל ולנפח החזה.

בין החומרים הטבעיים הללו ניתן למנות:

  • זרעי שומר.
  • זרעי חילבה.
  • אנג׳ליקה סינית.
  • סויה.

ההמלצה היא לצרוך את החומרים הללו בצורתם הטבעית בתה או בתבשילים למיניהם, וישנם תכשירים למריחה על החזה שמבוססים על החומרים הללו. בנטילת חומרים טבעיים התוצאה משתנה בין אישה לאישה, וברובם הגדול של המקרים התוצאה אינה נשמרת לנצח, אלא רק לתקופת נטילת התכשירי שכן ברגע שהגוף הפסיק לקבל את ההורמונים החזה יחזור לגודלו ולמצבו הטבעי.

הזרקה של תמיסה פיזיולוגית לחזה

פעולה שנהיית פופולרית בישראל היא הזרקה של מים פיזיולוגיים לחזה. מי מלח פיזיולוגיים הנקראים ״סליין״ הם אותם המים שנמצאים בשקיות האינפוזיה. תמיסת המלח הזו מוזרקת לחזה ע״י רופא והיא מגדילה את נפח החזה. תפקידה של תמיסה זו הוא להיספג בגוף ולהרוות אותו בנוזלים ועל כן הזרקה של תמיסת מלח לחזה תשפיע לזמן קצר של עד 24 שעות. לרוב מבצעים את ההליך הזה לפני אירוע ספציפי.

הגדלת חזה בעזרת פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לתרום לצורה ולזקיפות החזה. שריר החזה הוא שריר גדול וככל שנעבוד עליו ונגדיל אותו כך הוא ישפיע על גודל החזה ועל מיקום החזה. כדי להשיג תוצאות במראה החזה דרך פעילות גופנית יש צורך לבצע תרגילים המיועדים באופן ספציפי לשריר החזה, מחזקים ומגדילים אותו. בנוסף, פעילות גופנית המחטבת את הגוף יכולה לתרום להבלטת והדגשת החזה שכן הפרופורציות של הגוף משתנות והחזה הופך בולט יותר ביחס לשאר הגוף ובעיקר לאזורי הבטן והירכיים.

אם כוונתכן לתרום למראה החזה באמצעות פעילות גופנית, כדאי לדעת שחלק מהרקמות שמרכיבות את החזה הנשי הן רקמות שומן ולכן ירידה מסיבית במשקל עלולה דווקא לפגוע במראה ובנפח החזה.

הגדלת חזה בעזרת חזיית וואקום

חזיית ואקום שימשה בעבר להגדלת חזה למשך תקופה קצרה. כדי שחזיית הואקום תעבוד ותשפיע על גודל החזה יש לחבוש אותה לתקופה של שישה שבועות למשך 10 שעות ביום לפחות. כדי לשמר את המראה צריך להמשיך ולחבוש את החזייה. ברגע שתחדלי משימוש בחזייה החזה יחזור לגודלו המקורי בהדרגה ובמשך תקופה של כמה שבועות ספורים.

כיום החזייה משמשת בעיקר לצרכים רפואיים לאחר הגדלה של החזה בשומן עצמי.

הדרך החצי טבעית להגדלת החזה

דרך ״חצי טבעית״ להגדלת החזה, והיא המוכחת ביותר וגם זו שהתוצאה שלה נשארת לנצח היא הגדלת חזה בשומן עצמי.
בהגדלת חזה בשומן עצמי הרופא מבצע הזרקה של השומן של המטופלת לחזה וכך מוסיף לנפח ולגודל של החזה. בעזרת הזרקת שומן לחזה ניתן לבצע הגדלה של החצי בעד מידה אחת יותר. לאחר שהשומן הוזרק לחזה ונטמע, הוא יישאר שם לנצח, אלא אם יהיו תהליכי הרזייה מסיביים שיורידו את כמות השומן בכל הגוף, וגם בחזה. זוהי הדרך הטבעית ביותר היום להגדיל את החזה ללא שימוש בשתלים או בחומרים וגופים זרים, למעשה מדובר בהעברה של שומן מאזור אחד בגוף (לרוב הירכיים או הבטן) לחזה. שיטה זו נהיית פופולרית מאחר והיא משיגה שתי תוצאות בהליך אחד – מצד אחד היא מגדילה את החזה ומצד שני היא מביאה לירידה בכמויות שומן באזורים אחרים בגוף בהם השומן אינו רצוי.

הגדלת חזה בשומן עצמי היא דרך ״חצי טבעית״ מאחר ויש צורך לבצע שאיבה של השומן. את השאיבה מבצעים בהליך כירורגי (פשוט אמנם, אך הליך פולשני) במהלכו הרופא משתמש במזרק מיוחד הנקרא קנולה ובעזרתו שואבים את השומן מהאזורים הנבחרים. לאחר השאיבה הרופא מבצע הזרקה נקודתית של השומן לחזה.

לקריאה מפורטת על הגדלת חזה בשומן עצמי

הגדלת חזה טבעית
הגדלת חזה טבעית

לסיכום

כנראה שהליך כירורגי הוא הדרך הטובה ביותר להגדיל את החזה, בעיקר אם הכוונה שלך היא להגדיל את החזה במידה אחת ויותר. תרופות הסבתא למיניהן עשויות לעזור להגדיל את החזה ונפחו, אך הן יעזור רק כל זמן שתשתמשו בהן ולא יספקו תוצאה קבועה.

הגדלת חזה באמצעות שתלים או שומן עצמי תוכל גם להביא לתוצאה שניתן לחזות ולדמיין, בעוד ששימוש בחומרים מסויימים כמו הורמונים רק יגדילו את נפח החזה אך לא יוכלו לשנות את המראה, הצורה או המרחק של החזה.

להצעת מחיר ללא התחייבות
נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך
הקטנת שפתי הפות

הקטנת שפתי הפות – לביופלסטי לביופלסטי, הקטנת שפתי הפות, הוא ניתוח אסתטי שמשפר משמעותית את מראה הפות. זה טיפול פשוט שגורם לפות לשוב ולהראות אסתטי ונקי, אינו דורש החלמה ארוכה

לקריאה מפורטת »
בודי טייט

בודי טייט – המסת שומן בגלי רדיו בודיטייט הוא טיפול להיפטרות מעודפי שומן. לא כולן צריכות או רוצות לבצע שאיבת שומן לצורך הצרת היקפים. אם את מתאימה לבודי טייט, מדובר

לקריאה מפורטת »
ניתוח הצרת נחיריים
ניתוח הצרת נחיריים

ניתוח להצרת נחיריים יש כל מיני ניתוחים שמשנים ומשפרים את מראה האף – ניתוח להצרת נחיריים הוא אחד מהם. מדובר בניתוח פשוט במהלכו מקטינים את גודל הנחיריים ומקנים לאף מראה

לקריאה מפורטת »
מתיחת צוואר

מתיחת צוואר יש לא פחות מ-4 דרכים לעשות מתיחת צוואר ולא כולן כוללות ניתוח. לרוב מדובר בטיפול משלים למתיחת פנים, אך גם כטיפול בפני עצמו התוצאות מדהימות. עשינו לך את

לקריאה מפורטת »
ניתוח שאיבת שומן

שאיבת שומן שאיבת שומן הוא טיפול ותיק המביא תוצאות מתאימות. ניתן להיפטר מעד 5 ליטרים של שומן(!) בכל שאיבה ולהצר משמעותית את היקף הבטן, הירכיים, הגב ואזורים נוספים. כתבנו את

לקריאה מפורטת »
מאמי מייקאובר

מאמי מייקאובר מאמי מייקאובר הוא הטיפול המקיף ביותר שניתן לעבור שמשפר את מראה הגוף באופן בלתי נתפש. הטיפול מורכב ממספר ניתוחים ואחריו הגוף נמצא במצב הכי טוב שהוא היה אי

לקריאה מפורטת »
מאמרים נוספים מהבלוג שלנו
שחזור קרום בתולין
שחזור קרום בתולין

קרום הבתולין הוא קרום בעל משמעויות תרבותיות וחברתיות, אך מבחינה אנטומית או תפקודית, למעשה אין לו משמעות כלל.לאחר קיום יחסי מין לראשונה, ולעיתים מסיבות אחרות

להמשך קריאה »
השתלת עור
ניתוח השתלת עור

מקרים רבים לאחר תאונות או מקרי כווייה עולה הצורך לבצע ניתוח השתלת עור. השתלת עור הוא ניתוח אסתטי ורפואי הבא לשחזר את העור במקום אחד

להמשך קריאה »
תיקון צלקות
תיקון צלקות

אנו נוטים לחשוב שרקמה צלקתית מופיעה רק בשכבות העור העליונות, אלו שניתן לראות, אך האמת היא שרקמה צלקתית מופיעה בכל רקמות הגוף לאחר שקרתה טראומה

להמשך קריאה »
ניתוחים אסתטיים לגיל הזהב
ניתוחים אסתטיים לגיל הזהב

בעקבות העלייה בתוחלת החיים ובאיכות החיים אנו רואים יותר ויותר גברים ובעיקר נשים בגיל הזהב הפונים ופונות לטיפולים וניתוחים אסתטיים לצורך שיפור המראה והתחושה. בניגוד

להמשך קריאה »
אזורים לשאיבת שומן
אזורים לשאיבת שומן

שאיבת שומן היא הליך ניתוחי במהלכו מחדירים לגוף מחט מיוחדת הנקראת ״קנולה״. לאחר החדירה לגוף, לקנולה ישנם שני תפקידים – התפקיד הראשון הוא להזרים לאזור

להמשך קריאה »
שתפו עם אחרים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email