ניתוח לכסון עיניים

הנושאים במאמר

העיניים שלנו מביעות הרבה, והן חלק עיקרי ברושם הראשוני שלנו ובתקשורת הלא-ורבלית, זו שאומרת דברים מבלי שנאמר אותם.
לא סתם קיימים ניתוחים רבים המטפלים בתחום העיניים והמראה של העיניים. ניתוח להסרת משקפיים לדוגמא, בא לפתור בעיה פרקטית, אך יחד עם זאת בא לחשוף את העיניים, להבליט אותן ותרום למראה הפנים.

ניתוחים וטיפולים ממוקדים יותר הם ניתוחים להרמת גבות או להרמת עפעפיים שמסוגלים לשנות את מראה העיניים ועקב כך את כל מראה הפנים.

טיפול פשוט וחדש בישראל בא גם הוא לשנות את מראה העיניים, המבט ואת כל מראה הפנים. זהו טיפול לכסון עיניים, שנקרא לעיתים טיפול עיני שועל (Fox Eyes) או טיפול עיני חתול.
מדובר למעשה בטיפול שמשנה במעט את מראה העיניים והופך אותן מלוכסנות ומעט ״אסייתיות״.

למי מיועד טיפול ללכסון עיניים

לכסון עיניים מיועד לכל גבר או אישה המעוניינים לשנות את מראה העיניים שלהם. הטיפול יוצר מראה של עיניים חתוליות ועקב כך מייצר מבט מושך וסקסי יותר שמשפיע על כל מראה הפנים.
נשים רבות מנסות ליצור מראה של עיניים חתוליות בעזרת איפור, ע״י ביצוע משיכה של אייליינר לעבר חלקה החיצוני של העין. מי שמוצאת שאיפור זה יפה לה ותורם למראה הפנים שלה, יכולה לעבור טיפול לכסון עיניים וכך להגיע למראה טבעי וקבוע של עיניים מלוכסנות ללא הצורך להתאפר באופן זה כל בוקר מחדש.

מאיזה גיל ניתן לעבור לכסון עיניים

לכסון עיניים ניתן לעבור החל מגיל 18, אך ההמלצה היא לעבור טיפול זה וכל ניתוח פנים אחר מגיל 21 ומעלה. הסיבה היא שבגיל ההתבגרות הפנים שלנו משתנות ומתעצבות ואצל חלק מהגברים והנשים התפתחות זו מסתיימת לפני גיל 18, אצל חלק בגיל 18 ואצל אחרות מעט אחרי גיל 18. גיל 21 הוא הגיל שבוא מראה הפנים כבר התקבע והוא אינו הולך להשתנות רבות עקב שינויים התפתחותיים.

איך מבצעים לכסון עיניים

כדי להקנות מראה של עיניים מלוכסנות, או ״עיניים סיניות״, יש צורך לבצע מתיחה קלה בחלקה החיצוני של העין, בחיבור בין העפעף העליון לעפעף התחתון. מתייחסים לאזור זה גם כפינת העין וכדי לתת מראה מלוכסן יש צורך שהפינה החיצונית תהיה גבוהה במעט מהפינה הפנימית.
ישנן דרכים רבות לבצע לכסון עיניים וליצור אשליה של עיניים מלוכסנות, אך רק פעולות בודדות אשר נותנות מראה קבוע וטבעי של עיניים מלוכסנות.

  • לכסון עיניים באמצעות איפור – כאמור, באמצעות אייליינר ניתן ליצור אשליה של עיניים מלוכסנות. את אותה האשליה ניתן ליצור גם בעזרת הצללות ומסקרה.
  • איפור קבוע – בעזרת איפור קבוע ניתן גם ליצור מראה של עיניים מלוכסנות. יתרונותיו של האיפור הקבוע הוא שלא צריך לעשות אותו כל בוקר והוא נשאר למשך שנתיים עד שלוש. החסרונות הם שהמראה שמתקבל עלול להראות לא טבעי, או כמו באיפור, רק להקנות ״אשליה״ של לכסון עיניים ולא להראות כאילו זה מבנה העין.
  • לכסון עיניים בעזרת בוטוקס או חומצה היאלורונית – בעזרת בוטוקס או חומצה היאלורונית ניתן ליצור פרופורציות של עיניים מלוכסנות. שינוי הפרופורציות אינו מלכסן את העיניים, אלא רק נותן הרגשה של עיניים מלוכסנות. בדומה לאיפור ואיפור קבוע, השימוש בבוטוקס או בחומרי מילוי ייתן אשליה של מראה העיניים המבוקש. החסרון של חומרים אלו הוא שיש צורך לתחזק את הטיפול אחת לכמה חודשים עד שנה וחצי.
  • לכסון עיניים באמצעות חוטים – ברפואה האסתטית מתבצע שימוש בחוטים לצרכי הרמה ומתיחה של אזורים מסויימים בגוף ובעיקר בפנים. ישנו מגוון של חוטים כאשר כל סוג משמש לביצוע פרוצדורה אסתטית אחרת. באופן כללי החוטים בנויים עם שני קרסים קטנים, אחד בכל קצה כאשר הפעולה המבוצעת היא תפיסה של אזור אחד ע״י קרס, העברה של החוט מתחת לעור ולאחר מכן הוצאה של הקרס וחיבורה לאזור אחר ממנו תתבצע המתיחה. לדוגמא בלכסון עיניים, חוט יוחדר בחלקה החיצוני של העין, יימתח מתחת לעור באופן בלתי נראה ולאחר מכן יצא באזור קו שיער המצח או קו שיער הרקות ומשם יבצע מתיחה והרמה קלה של קצה העין.
    ישנם חוטים הנותרים מתחת לעור, בעוד חוטים אחרים עשויים להיספג בעור או אפילו להפוך לרקמת חיבור טבעית. הבחירה באיזה סוג חוט להשתמש נמצאת לרוב בידיו של הרופא ותלויה במבנה הפנים שלך ובאופן לכסון העיניים המבוקש.
  • ניתוח לכסון עיניים – ניתן לבצע לכסון עיניים באמצעות אחד משני ניתוחי עיניים שונים.
    הניתוח הראשון ליצירת עיניים מלוכסנות הוא הרמת גבות. הרמת גבות ניתן לעשות באמצעות חתך ומתיחה של העור בקו המצח, בקו הרקות או בקו הגבה. בכל המקרים החתך מוסתר בתוך השיער כאשר בהרמת גבות בקו המצח או הרקות החתך מותר בתוך שיער הראש, ואילו בהרמת גבות בקו הגבה החתך מוסתר בשיער הגבות. פרוצדורה זו של ליכסון עיניים באמצעות הרמת גבה אינה מרימה רק את פינת העין החיצונית, אלא מרימה את כל חלקה החיצוני של העין כולל הגבה. חלק מהחסרונות של טיפול זה הוא שלעיתים יש צורך לחזור עליו כדי להגיע לתוצאה קבועה, ובנוסף, הרמת גבה שמבוצעת באופן לא מקצועי עלולה ליצור קמטים וכיווצי עור במצח או באזור הרקות.
    הניתוח השני באמצעותו ניתן ליצור עיניים מלוכסנות הוא באמצעות ניתוח הרמת עפעפיים, ובפרט ניתוח להרמת העפעפיים העליונות. ניתוח להרמת עפעפיים הוא ניתוח קל יחסית ובין הניתוחים שמחלימים באופן הטוב ביותר. הצלקת נותרת מוסתרת בקפלי העפעף הטבעיים ועם הזמן היא הולכת ונעלמת כמעט כליל. בניתוח זה מבצעים מתיחה של העפעף העליון המוביל להרמה הנדרשת לקצה העין החיצוני. הרמה זו מרימה את פינת העין החיצונית מעל לקו פינת העין הפנימית וכך מביאה למראה עיניים חתוליות באופן טבעי, ואינה רק יוצרת אשליה של עיניים מלוכסנות.

נכון להיום האופציה הניתוחית היא האופציה הטובה ביותר מאחר והיא יוצרת שינוי קבוע שאינו מצריך תחזוק ושיפור כל תקופת זמן מסויימת. אמנם אצל חלק מהמנותחות יעלה צורך לבצע טיפול שני כדי להגיע לתוצאה הרצויה, אך לאחר שהתוצאה התקבלה לא יהיה צורך לחזור על הפעולה.
בכל הנוגע לניתוח לכסון עיניים, נדרש לבצע הרמה קטנה ועדינה כדי להגיע למראה המלוכסן. השינוי הקטן בגובה חלקה החיצוני של העין מביא לשינוי גדול במראה העיניים, המבט והפנים.

החלמה מניתוח לכסון עיניים

לאחר הניתוח תרגישו מתיחה בחלקה החיצוני של העין. לא חריג שבשבועות הראשונים לאחר הניתוח ההרמה תיראה מעטמוגזמת, ולאחר מספר שבועות העור מתרגל למצב החדש והמתיחה של קצה העין מתרככת מעט ומתקבל המראה הרצוי.
ככלל, ההחלמה אינה מורכבת והיא אורכת בין שבוע לשבועיים. החזרה לשגרה מלאה הכוללת פעילות גופנית תבוצע כשבוע לאחר הניתוח.

לכסון עיניים
לכסון עיניים

תופעות לוואי וסיבוכים

בין תופעות הלוואי הנפוץ של טיפול זה אפשר לציין יובש בעיניים וכאבים קלים כמספר ימים לאחר הניתוח. ביובש בעיניים יש לטפל באמצעות דמעות מלאכותיות או לחלופין בעזרת ג׳ל ייעודי הנותן לחות ורטיבות לעין.

לאחר הניתוח תתבקשי ליטול אנטיביוטיקה כדי להפחית את הסיכויים להתפתחות דלקת או זיהום באזור החתך.

מחירים ללכסון עיניים

המחירים משתנים בין הרופאים השונים ע״פ ותק ומוניטין הרופא. ככלל ניתן לומר שניתוח לכסון עיניים צפוי לעלות בטווח שבין 8,000 ש״ח ולהאמיר עד 12,000 ש״ח.

להצעת מחיר ללא התחייבות
נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך
טיפולים אסתטיים לגברים

כל הטיפולים האסתטיים לגברים מי שחשב שניתוחים וטיפולים אסתטיים הם רק לנשים טועה ובגדול. כיום מספר הגברים שמשפרים את המראה בקליניקה הולך ועולה ובטיפולים מסויימים מספר הגברים אף עבר את

לקריאה מפורטת »
ניתוח מתיחת בטן

מתיחת בטן מתיחת בטן הולכת וצוברת פופולריות בארץ וזה רק בגלל התוצאות המעולות של הטיפול הזה. לא תאמיני שבטן אחרי לידות, השמנה והרזייה יכולה להיות כלכך מתוחה, יפה ושרירית. כתבנו

לקריאה מפורטת »
הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר הסרת משקפיים בלייזר היא פעולה מהירה שאורכת כמה דקות. במאמר שכתבנו תוכלו לקרוא על בדיקת ההתאמה לטיפול, על השיטות השונות להסרת משקפיים, המחיר והשתתפות קופות החולים בתשלום.

לקריאה מפורטת »
עיצוב עצמות לחיים

עיצוב עצמות לחיים עיצוב עצמות לחיים, הרמת עצמות לחיים, מתיחת לחיים. יש שמות רבים לטיפול האסתטי שמשנה את מראה הלחיים, מרים אותן ותורם למראה צעיר, מתוח ואלגנטי. עיצוב לחיים מבוצע

לקריאה מפורטת »
ניתוח הצרת נחיריים
ניתוח הצרת נחיריים

ניתוח להצרת נחיריים יש כל מיני ניתוחים שמשנים ומשפרים את מראה האף – ניתוח להצרת נחיריים הוא אחד מהם. מדובר בניתוח פשוט במהלכו מקטינים את גודל הנחיריים ומקנים לאף מראה

לקריאה מפורטת »
ניתוח הצמדת אזניים

ניתוח הצמדת אוזניים אזניים בולטות הן לא משהו שחייבים לחיות איתו. הצמדת אזניים אצל רופא מומחה הוא טיפול פשוט שמקובל לעבור בגילאים צעירים, אך גם מבוגרים יכולים לעבור את הטיפול

לקריאה מפורטת »
מאמרים נוספים מהבלוג שלנו
השתלת עור
ניתוח השתלת עור

מקרים רבים לאחר תאונות או מקרי כווייה עולה הצורך לבצע ניתוח השתלת עור. השתלת עור הוא ניתוח אסתטי ורפואי הבא לשחזר את העור במקום אחד

להמשך קריאה »
הזרקת שומן עצמי
הזרקת שומן

הזרקת שומן היא טכניקה יחסית ותיקה בתחום המילויים, אך כיום שומעים עליה יותר ויותר.הזרקת השומן מתבצעת ע״י שומן עצמי של המטופל או המטופלת והיא הדיבור

להמשך קריאה »
החלמה משאיבת שומן
החלמה משאיבת שומן

שאיבת שומן היא הליך כירורגי שהולך ונהייה נפוץ בארץ. ישנן דרכים רבות להיפטר מרקמות שומן, כמו המסת שומן בלייזר או המסת שומן בקור, אך שאיבת

להמשך קריאה »
איפור קבוע - מיקרופיגמנטציה
איפור קבוע

מיקרופיגמנטציה, המוכר בשם איפור קבוע, הוא טיפול אסתטי שמבוצע לרוב בפנים ותפקידו להדגיש את תווי הפנים.בעבר התחום נקרא איפור קבוע, אך השם השתמה בשנים האחרונות

להמשך קריאה »
המסת שומן
המסת שומן

לא רבים יודעים, אך רקמת השומן של הגוף שלנו מתפתחת עד גיל 20 בערך, ומגיל זה והלאה היא רק משנה את נפחה.כמות תאי השומן בגוף

להמשך קריאה »
שתפו עם אחרים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email