ניתוחים אסתטיים לגיל הזהב

הנושאים במאמר

בעקבות העלייה בתוחלת החיים ובאיכות החיים אנו רואים יותר ויותר גברים ובעיקר נשים בגיל הזהב הפונים ופונות לטיפולים וניתוחים אסתטיים לצורך שיפור המראה והתחושה.

בניגוד לדורות קודמים, היום גיל הזהב הוא הגיל שבו מתחילים לחיות. נשים וגברים רבים שיוצאים לפנסיה בגילאי 60+ מגלים את עצמם ואת העולם מחדש ומצליחים לחיות חיים מלאי סיפוק ועשייה. בגילאים אלו כבר אין ילדים לטפל בהם או עבודה לדאוג לה ולכן ניתן לראות את בני הזהב מכייפים, מבלים ונמצאים בהרבה אירועים חברתיים.

ההגעה לגילאים אלו מגלה שמה שבעבר היה נראה כמו גיל רחוק ומבוגר הוא למעשה גיל צעיר שבו ניתן להגשים ולעשות דברים רבים ויחד עם ההבנה הזו מגיעה גם ההבנה שאין צורך להיראות מבוגרת לגילך בעוד את חשה צעירה בגופך.

דבר זה מביא נשים רבות לביצוע טיפולים אסתטיים שונים החל מניתוחי מתיחה למיניהם ועד הזרקות של בוטוקס וחומצה היאלורונית שנועדו להתאים את מראה הגוף והפנים לתחושה העדכנית.

העור לא מציג את הגיל האמיתי שלנו

העור ורקמות הגוף השונות הולכות ומאבדות מחיוניותן עם השנים. האלסטיות יורדת ומתחילים להופיע כל מיני קמטים וקמטוטים על הפנים, על הצוואר ועל הידיים. הירידה בחיוניות העור מובילה למצב שבו אנו נראות יותר מבוגרות ממה שאנחנו באמת, ובעיקר נראות יותר מבוגרות מאורח החיים שלנו ומאיך שאנחנו מרגישות.
עם השנים הולכת ומתקבלת ההבנה שניתן לבצע טיפולים אסתטיים שונים כדי לשפר את המראה, להיראות צעירה בעשור, ועדיין להיות עם מראה מכובד ואסתטי.

גיל הזהב מאופיין במספר ניתוחים וטיפולים אסתטיים אותם ניתן לבצע.

ניתוחים אסתטיים לגיל השלישי

בראש הניתוחים הפופולריים לגיל השלישי נמצאים ניתוחי המתיחה:

מתיחת פנים לגיל השלישי

מתיחת פנים היא ניתוח במהלכו הרופא מבצע מתיחה של עור הפנים יחד עם הרקמות העמוקות יותר כמו שרירי הפנים וחלק מרקמות השומן. בעבר היה נהוג לחשוב שמתיחת פנים מביאה למראה ״מופתע״ או ״מנותח״, אך מאז הטכניקות השתנו והיום מתיחת פנים מביאה תוצאות מדהימות. עיקר השינוי הוא שרופא מיומן מבצע מתיחת פנים ע״י מתיחה של הרקמות העמוקות ולאחר מכן מניח את העור עליהן. לבסוף הרופא מבצע חיתוך של עודפי העור ומצליח להחזיר את מראה הפנים עשור ויותר קדימה. המראה המתקבל הוא של עור פנים מתוח וחיוני, ללא הידלדלות של עור ורקמות וכזה שעדיין שומר על מראה מכובד וטבעי.
בנוסף, מתיחות פנים היום מבוצעות ללא צלקות בולטות מאחר והמנתח ממקם את החתכים באזורים נסתרים בפנים, לעיתים מאחורי קו השיער, כך שלא ידעו שעברת מתיחת פנים.

מתיחת צוואר לגיל הזהב

מתיחת צוואר יכולה להיות טיפול בפני עצמו, או שהיא יכולה להיות טיפול משלים למתיחת פנים. לרוב בגיל השלישי מבצעים טיפול משולב של מתיחת פנים ביחד עם מתיחת צוואר כדי ליצור מראה אחיד בין הפנים לצוואר. כדי לקבל מראה סימטרי ואסתטי יש צורך לטפל בכל אזור הפנים, הווה אומר, גם בצוואר.

מתיחת צוואר מבוצעת בדומה למתיחת פנים, ע״י מתיחה של רקמות הצוואר ושל עור הצוואר ומיקום החתכים והתפרים באזורים נסתרים כך שלא יתקבלו צלקות לאחר מכן.
מתיחת הצוואר משנה את המראה ממראה של צוואר נפול למראה צוואר מתוח והדוק יותר.

ניתוחים אסתטיים לגיל הזהב

הרמת עפעפיים בגיל 65 ומעלה

לא תמיד עולה הצורך לבצע מתיחת פנים. לעיתים מספיק לטפל במראה העיניים כדי להצעיר את המראה. הרמת עפעפיים היא ניתוח שמבוצע ע״י נשים וגברים כאחד, והיום לא חריג לראות גברים רבים שפונים לביצוע הטיפול.

הרמת עפעפיים מותחת את העפעפיים כלפי מעלה ומביאה למראה עיניים פתוחות לרווחה. אחד הדברים שמשפיעים על המראה הוא עיניים נפולות שמביאות למראה עייף או כועס. בעזרת ניתוח הרמת עפעפיים ניתן לרענן את המראה בלי הצורך לעבור ניתוח מורכב או החלמה ארוכה.

טיפולי בוטוקס וחומצה היאלורונית לגיל השלישי

טיפולי הזרקות כבר מזמן אינם מילה גסה. בעזרת בוטוקס ותכשירי חומצה היאלורונית ניתן להחליק את עור הפנים ואת עור הידיים, להעלים קמטים וקמטוטים שונים וליהנות מהתוצאה למשך תקופה ארוכה של כמה חודשים עד שנה וחצי ללא צורך לעבור ניתוח או טיפול כירורגי כלשהו.

האזורים הנפוצים להזרקת בוטוקס וחומרי מילוי לפנים לגיל הזהב הם:

  • צידי העיניים,
  • צידי הפה,
  • בין הגבות,
  • אזורי הרקות,
  • השפתיים.

פילינג לפנים לגילאי 65 ומעלה

פילינג הוא טיפול שנועד לחדש את שכבות העור, לרענן ולהצעיר אותן.

ניתן לעבור פילינג אצל קוסמטיקאית אשר אינו חודר לשכבות העור העמוקות, ולחלופין, ניתן לעבור פילינג עמוק אצל רופא פלסטי.

פילינג עמוק הוא למעשה פילינג המיושם באופן כימי, בעזרת משחה שרוקח הרופא ומותאמת לכל מטופלת ומטופלת. פילינג עמוק הוא פרוצדורה רפואית לכל דבר ולכן רק רופא מוסמך רשאי לבצע אותה.
פילינג הוא תהליך של קילוף שכבות העור במהלכו מתקלפים גם קמטים, קמטוטים וכתמי גיל ושמש שונים ולאחריו צומחת שכבת עור חדשה וטרייה, נקייה מפגעי הזמן והסביבה.

ניתן לבצע פילינג לפנים כמו גם פילינג באזור המחשוף וכן פילינג להצערת כפות הידיים.

החלמה מניתוח אסתטי בגיל השלישי

ככלל, כל שהבריאות איתנה וטובה יותר כך ההחלמה תהיה קלה יותר. אין ספק שנשים וגברים בגיל הזהב מסוגלים להתמודד עם ההחלמה של ניתוח או טיפול אסתטי, אך בו בזמן יש להיות קשובים לגוף ולהנחיות הרופא ולקיימן בדקדקנות.
בכל מקרה ההחלטה האם לקיים את הניתוח או הטיפול נמצאת בידיו של הרופא המנתח ולעיתים הוא עלול לדחות את הבקשה לביצוע טיפול מסויים מפאת סכנות בריאותיות כאלו ואחרות או חוסר התאמה.

להצעת מחיר ללא התחייבות
נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך
הזרקת שומן עצמי לפנים

הזרקת שומן עצמי לפנים שומן שמצטבר באזורים לא רצויים בגוף יכול לשמש כחומר מילוי מדהים וטבעי שמעלים קמטים, מחליק את עור הפנים ונשאר שם לנצח בלי הצורך לבצע מילוי חוזר

לקריאה מפורטת »
פילינג עמוק והצערת פנים

פילינג להצערת הפנים לא הרבה מכירים את התוצאות המדהימות שפילינג יכול לספק. פילינג כימי או פילינג עמוק הוא פרוצדורה רפואית שמביאה להצערת פנים, העלמה של כתמי גיל, קמטים ואפילו צלקות.

לקריאה מפורטת »
העלמת ורידים ונימים

העלמת ורידים ונימים מהפנים והרגליים ורידים ונימים מופיעים ברגליים ובפנים אך לא רק. נימים בפנים וברגליים מופיעים עקב בעיה במסתמים המשנה את זרימת הדם. במאמר שכתבנו תוכלו להבין את התופעה,

לקריאה מפורטת »
תיקון ניתוח אף
תיקון ניתוח אף

תיקון ניתוח אף אחת הסכנות בפנייה למנתח אף לא מקצועי היא לעבור ניתוח אף ולא להיות מרוצה מהתוצאה. ניתוח אף שניוני, או תיקון ניתוח אף הוא ביצוע חוזר של ניתוח

לקריאה מפורטת »
ניתוח הרמת חזה

ניתוח הרמת חזה ניתוח הרמת חזה לא מבוצע רק בקרב נשים לאחר לידה והנקות, לעיתים גם מי שלא עברה הריון מבקשת הרמת חזה. מדובר בניתוח שמשפר פלאים את מראה החזה

לקריאה מפורטת »
ניתוח שאיבת שומן

שאיבת שומן שאיבת שומן הוא טיפול ותיק המביא תוצאות מתאימות. ניתן להיפטר מעד 5 ליטרים של שומן(!) בכל שאיבה ולהצר משמעותית את היקף הבטן, הירכיים, הגב ואזורים נוספים. כתבנו את

לקריאה מפורטת »
מאמרים נוספים מהבלוג שלנו
החלמה מניתוח אף
החלמה מניתוח אף

ניתוח אף הוא בין הטיפולים האסתטיים הנפוצים בארץ ובעולם. ניתוח אף הוא בין הניתוחים שמביאים לשינוי דרמטי במראה הפנים של המטופלת או המטופל שעוברים אותו.האף

להמשך קריאה »
צלקות לאחר ניתוח אסתטי
צלקות לאחר ניתוח אסתטי

אחת השאלות הנפוצות שמטופלים ומטופלות שואלים לפני ניתוח אסתטי היא מה לגבי הצלקות? האם נשארות צלקות לאחר ניתוח אסתטי? והאם יראו אותן? נושא הצלקות הוא

להמשך קריאה »
ההיסטוריה של הגדלת חזה
ההסטוריה של הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הטיפולים האסתטיים המבוקשים ביותר.החזה הנשי נחשב כאחד מסממני הנשיות בתרבות המערבית והוא תופס תשומת לב רבה. חזה מלא וזקוף נחשב

להמשך קריאה »
איפור קבוע - מיקרופיגמנטציה
איפור קבוע

מיקרופיגמנטציה, המוכר בשם איפור קבוע, הוא טיפול אסתטי שמבוצע לרוב בפנים ותפקידו להדגיש את תווי הפנים.בעבר התחום נקרא איפור קבוע, אך השם השתמה בשנים האחרונות

להמשך קריאה »
הסרת צלוליט
הסרת צלוליט

צלוליט הוא תופעה שמתרחשת בגוף באופן טבעי והיא מטרידה נשים רבות ברחבי העולם.הצלוליט הוא אותה תופעה שלעיתים מתייחסים אליה כאל ״עור תפוז״. הכוונה היא שהעור

להמשך קריאה »
ניתוח לתיקון פזילה
ניתוח לתיקון פזילה

פזילה מופיעה אצל 2%-4% מהתינוקות הנולדים ולרוב היא עוברת עד גיל 8 שבועות. במידה והפזילה נותרת לאחר גיל 8 שבועות יש צורך לפנות לרופא עיניים,

להמשך קריאה »
שתפו עם אחרים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email