הגדלת איבר המין לגברים

ידעת שישנם טיפולים להגדלת איבר המין? בטח שלא כי אף אחד לא מדבר על זה. מדובר בטיפול רפואי במהלכו תוכל לעשות עיבוי פין, הארכת פין ועוד.
כתבנו בשבילך מאמר מפורט שכולל את כל האפשרויות להגדלה כולל מחירים, תוצאות ותשובות לשאלות שבטח עולות

איבר מין גדול אצל גברים הוא כבר קלישאה. בעקבות תרבות הפורנו שהיא החשיפה העיקרית של גברים לביצועים ולמראה הפין של גברים אחרים התקבעה התפיסה שכדי לספק אישה גבר צריך שיהיה לו איבר מין גדול וארוך, כמה שיותר גדול יותר טוב. תפיסה זו משפיעה על איכות החיים של גברים רבים, בעיקר בכל מה שקשור לביטחון עצמי, לדימוי עצמי ולהצלחה בתחום האינטימיות. גברים שלא מרוצים מאיבר המין שלהם לרוב ירגישו שהם לא מצליחים לספק את בת/ן הזוג שלהם ויתלו תחושה זו בגודלו של איבר המין.
כאשר שואלים נשים לגבי הגודל הרצוי שמספק אותם מקבלים תמונה שונה ממה שנהוג לחשוב. ראשית, מחקרים מראים שלא האורך הוא מה שמשפיע, אלא בעיקר העובי. שנית, ניתן לראות שאיבר גדול מדי אינו מספק אלא עלול דווקא להכאיב. שלישית, הגודל הממוצע מספק את מרבית הנשים.

הנושאים במאמר

הגדלת פין
מבנה הפין

מספרים על התופעה

ממחקרים שנערכו על התופעה של גודל איבר מין גברי מוצאים שכ-60% מהגברים היו מגדילים את איבר המין שלהם, ללא קשר לגודלו הנוכחי.

האורך הממוצע של הפין כאשר הוא רפוי עומד על 9 סנטימטר, ובהתאם גם ההיקף של הפין עומד על 9 סנטימטר. כאשר הפין מוקשה הגודל הממוצע נע בין 13 ל 16 סנטימטר וההיקף עולה לממוצע של 11-13 סנטימטר.
חריגה מהממוצע למעלה או למטה תיחשב איבר מין גדול או קטן. איבר קטן יתחיל מגודל של 10 סנטימטר (זקוף) ומטה. מבחינת העובי, המספרים הם דיי זהים ואיבר דק מ 10 סנטימטר ייחשב איבר שדורש עיבוי.

למי מתאים הטיפול

כפי שניתן להיווכח, ישנם גברים רבים שאינם מרוצים מגודלו של איבר המין שלהם, בין אם מדובר בגברים עם פין בגודל ממוצע, ובין אם מדובר בגברים עם איבר מין קטן מהממוצע. הטיפול מתאים לכל גבר שייבחר לעבור אותו, כל עוד התוצאה אליה הוא מכוון היא הגיונית וברת ביצוע. בעקבות מגבלות פיזיות, לא ניתן להפוך איבר קטן לאיבר ענק.
בנוסף, לפני ביצוע הטיפול המועמד להגדלת הפין יגיע לפגישת ייעוץ אצל הרופא המטפל ובמהלך פגישה זו יציג את הבעיה ואת השאיפה שלו מהטיפול. הרופא יציג את האפשרויות הקיימות וכן יוכל לחוות דעה האם הטיפול נדרש. בכל מקרה מאחר ומדובר בטיפול אסתטי ולא רפואי, הבחירה נמצאת בידיו של המטופל בלבד וגם אם דעתו של הרופא היא שאין צורך להגדיל, יוכל המטופל לבחור בזאת ובכל זאת להגדיל את הפין.

ממחקרים שנערכו על התופעה של גודל איבר מין גברי מוצאים שכ-60% מהגברים היו מגדילים את איבר המין שלהם, ללא קשר לגודלו הנוכחי. הטיפול מתאים לכל גבר שייבחר לעבור אותו, כל עוד התוצאה אליה הוא מכוון היא הגיונית וברת ביצוע.

מבנה איבר המין הגברי

הפין מורכב משלוש עמודות של רקמות – שתי רקמות זקפתיות הנמצאות בחלקו העליון של הפנים זו לצד זו, וביניהן רקמה ספוגית. רקמות אלו מתחברות לבסיס הפין ע״י רצועה תומכת. הזקפה מתרחשת כאשר רקמות אלו מתמלאות בדם ומקשות ומגדילות את הפין.

הארכת הפין

ניתן להאריך את הפין במספר סנטימטרים בודדים, בין 2 ל 3 סנטימטרים במספר דרכים:

 

  • שימוש במשקולות. ניתן להשתמש במשקולות ומותחנים כדי להאריך את איבר המין. העיקרון העומד בבסיס שיטה זו הוא שמתיחה קבועה של העור ע״י משקולות תייצר שינוי באלסטיות של העור ולמעשה תביא למתיחה קבועה של העור. כאשר מבוצעת לאורך זמן שיטה זו אכן מאריכה את איבר המין, אך רק במצב רפוי. במצב זקוף השינוי באורכו של איבר המין הוא זניח. כאשר מבצעים פעולה זו יש צורך להשתמש במשקולות המיועדות למטרה זו ומאושרות ע״י רשויות הבריאות השונות כמו ה FDA האמריקאית.

  • הארכת הפין ע״י ניתוח מבוצעת ע״י חתך ברצועה התומכת באזור העליון של הפין, בין הערווה לבסיס הפין. החתך הוא קטן ולאחריו הרופא מבצע תפירה. מתקבלת הארכה של מספר סנטימטרים בודדים הבאים גם הם לידי ביטוי בעיקר במצב רפוי.

עיבוי איבר מין גברי

בכל הנוגע לעיבוי הפין ישנן שתי דרכים עיקריות המביאות לשינוי ניכר לעין וכן לשינוי בתחושה. ניתן לעבות את הפין באמצעות הזרקה של חומרי מילוי שונים. חומרים אלו יביאו לשינוי בעוביו של איבר המין הגברי בעת מנוחה וכן בעת עמידה.

עיבוי פין באמצעות חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית נמצאת בשימוש רב ברפואה האסתטית. השימוש העיקרי בה הוא כחומר מילוי לאזורים שונים בפנים ובגוף. החומצה היא חומר טבעי הנמצא בגופנו, וכאשר היא מוזרקת מדובר בחומר המיוצר בתנאי מעבדה. חומצה היאלורונית מאוד בטוחה לשימוש ובמקרים של סיבוך כלשהו ניתן לבצע באופן מיידי הזרקה של חומר סותר הממוסס את החומצה ובתוך זמן קצר היא יוצאת מהגוף.
חיסרון עיקרי של שימוש בחומצה זו הוא שהחומצה נספגת בגוף עם הזמן ולאחר תקופה של בין 8 חודשים לשנה וחצי החומצה כבר לא תימצא בפין ויהיה צורך לבצע את הטיפול מחדש.
את החומצה ההיאלורונית מזריקים לאזורים נבחרים באיבר המין וכך מבצעים עיבוי שלו.

מחיר ממוצע להגדלת איבר המין
12-22 אלף
  •  

עיבוי הפין באמצעות שומן עצמי

חומר מילוי נוסף ששימושו נמצא בעלייה היום הוא השומן העצמי. מדובר בשומן ה״נקצר״ מגופו של המטופל מאזורים בהם ישנו שומן תקוע או עיקש – לרוב אזור המותניים, הבטן, הגב או הירכיים.
השומן העצמי הוא רקמה אותנטית של הגוף ולכן אין חשש של דחייה שלו ואין חשש בהחדרה של חומר זר. רקמת השומן נשאבת מאזור אחד בגוף ומוזרקת לאזור אחר. במקרה המדובר השומן שנשאב מוזרק לאיבר המין בטיפות בודדות וכך ניתן למעשה לפסל את איבר המין ולהגיע לתוצאה סימטרית שנראית טבעית כאשר הפין רפוי או קשה.
השימוש בשומן עצמי פופולרי מאחר ומדובר ברקמה טבעית שנטמעת בגוף באופן מושלם. נוסף לכך, השומן שנטמע בפין יישאר שם לנצח, אלא אם תהיה ירידה משמעותית במשקל ובמקרה זה רקמת השומן שהוזרקה תהיה מושפעת כמובן.
חיסרון אחד של השימוש בשומן עצמי להגדלת איבר המין הוא העובדה שבערך 40% מהשומן שהוזרק נספג בגוף ואינו נטמע בפין ולכן לעיתים מתעורר צורך לבצע ״שיפוץ״ של התהליך כדי להגיע לתוצאה הרצויה. אך מרגע שהגענו לתוצאה הרצויה היא תישאר כך. ניתן להזריק בין 100 סמ״ק ועד 400 סמ״ק ולהגיע להגדלת היקף של עד 3 סנטימטרים.

תוצאות הטיפול

לאחר טיפול במותחנים או במשקולות צפו לקבל תוצאה של איבר ארוך יותר בכמה סנטימטרים.
לאחר ביצוע הזרקה של חומר מילוי לאיבר המין תוכלו לצפות לשוני בעובי האיבר בהתאם לכמות שהוזרקה. בהתאם, סביר שיופיעו שטפי דם שיחלפו לאחר שבועיים פחות או יותר, ובנוסף עלולות להופיע בצקות שילכו ויעלמו גם הן בהדרגה.
במקרי הזרקה ניתן לשוב לפעילות מינית לאחר חודש פחות או יותר.

להצעת מחיר ללא התחייבות

מחירים של עיבוי והגדלת הפין

המחירים משתנים בין רופא לרופא ותלויים בותק ובמוניטין של הרופא ובאיכות הציוד הרפואי.
המחירים להגדלת איבר מין גברי מתחילים ב12,000 ש״ח ויכולים להאמיר עד 22,000 ש״ח.

תשובות לשאלות נפוצות

 

  • לאחר ההחלמה מהתהליך אין שינוי בתחושה באיבר המין. סף הגירוי ייוותר כשהיה.

  • בעיקרון אין סכנות בהזרקה של חומרי מילוי לאיבר המין מאחר והחומר מוזרק בין העור לבין הרקמות השונות, והוא אינו מוחדר לתוך הרקמות.

  • הגדלה או עיבוי של איבר המין אינן פוגעות בפוריות או באיכות הזרע.

  • את הפרוצדורה של הזרקת שומן ניתן לבצע לאחר ההחלמה והספיגה של השומן, בדרך כלל לאחר ארבעה עד שישה חודשים.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך

טיפולים אסתטיים לגברים

כל הטיפולים האסתטיים לגברים מי שחשב שניתוחים וטיפולים אסתטיים הם רק לנשים טועה ובגדול. כיום מספר הגברים שמשפרים את המראה בקליניקה הולך ועולה ובטיפולים מסויימים מספר הגברים אף עבר את

לקריאה מפורטת »
עיצוב בטן לגברים
עיצוב קוביות בבטן

עיצוב בטן לגברים ולנשים אין דבר יותר יפה ומושך מבטן מעוצבת. גברים ונשים עובדים קשה מאוד כדי להגיע למצב של בטן שרירית, אך מעט יודעים שמלבד אימונים דרושה תזונה ספציפית,

לקריאה מפורטת »
טיפול בהזעת יתר

טיפול בהזעת יתר הזעת יתר היא אינה גזירת גורל. גברים ונשים שסובלים וסובלות מהתופעה בוודאי ישמחו לדעת שיש לא פחות מ-8 דרכים לטפל בהזעת יתר.חקרנו את השיטות השונות וכתבנו מאמר

לקריאה מפורטת »
ניתוח הצמדת אזניים

ניתוח הצמדת אוזניים אזניים בולטות הן לא משהו שחייבים לחיות איתו. הצמדת אזניים אצל רופא מומחה הוא טיפול פשוט שמקובל לעבור בגילאים צעירים, אך גם מבוגרים יכולים לעבור את הטיפול

לקריאה מפורטת »

הצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות מחתך הזהב

אנחנו יודעים שכדי לקבל החלטה טובה צריך לקבל את כל המידע
נדאג שתקבלו מענה לכל השאלות ואת 
המחיר הטוב ביותר

פרטיות חשובה לנו
לעולם לא נפרסם דבר ללא הסכמתך