ניתוחים וטיפולים אסתטיים לגילאי 35 ומעלה

הנושאים במאמר

ניתן לומר שלכל גיל יש את סוג הטיפולים שמאפיינים אותו.
נכון, ישנם טיפולים שנועדו ליצור מראה גוף או מראה פנים שלם יותר ולכן עשויים להיות מבוצעים בכל גיל, כמו ניתוחי חזה, בעיקר הגדלת חזה או הקטנת חזה וכן ניתוחי אף. אלו הם ניתוחים שלרוב נועדו לשפר את המראה של המטופלות או המטופלים ולגרום להן להרגיש יותר שלמות או שלמים עם עצמם, לקבל את עצמם ולהעלות את רמת הדימוי העצמי.

בגילאים המתקדמים יותר, גילאי 35-45 ישנם טיפולים אופייניים שנועדו ״להחזיר את הגוף למה שהיה״. כמובן שגם לניתוחים אלו יש את אותן יתרונות של הגברת הביטחון העצמי והדימוי העצמי, הקבלה העצמית ועוד, אך ניתוחים בגילאים האלו לרוב באים לשפר את המצב שהלך והידלדל עם השנים.

הניתוחים והטיפולים הפופולריים ביותר לגילאים אלו הם:

החלפת שתלים בחזה

נשים שעברו ניתוח הגדלת חזה בגיל צעיר, סביבות גיל 20-25, יודעות שהניתוח אינו מחזיק לעד ושלאחר תקופה של בין 10 ל 15 שנה עולה הצורך לבצע הוצאה והחלפה של השתלים בחזה. יש צורך לערוך חידוש של רקמת השד מהחשש שתתפתח בתוך השד קופסית שיכולה להוביל לסיבוכים שונים. נשים לאחר גילאי 35-45 בוחרות לבצע החלפה של השתלים וכן לבצע עדכון של מראה החזה, בין אם דרך החלפת גודל השתל לשתל גדול או קטן יותר, ובין אם דרך החלפת שתלים וביצוע הרמה של החזה שצנח עקב השנים ועקב משקל השתלים.

נשים מסויימות בוחרות לבצע הוצאה של השתלים ללא השתלה של שתלים חדשים מהסיבה שהן אינן רוצות לעבור החלפה נוספת כעבור 10-15 שנים נוספות. במקרים אלו לרוב יבוצע ניתוח להוצאת השתלים עם הרמה של החזה ולעיתים, במידת האפשר, תבוצע גם הגדלת חזה בשומן עצמי.

ניתוחים לגילאי 35+

מתיחת בטן

מתיחת בטן היא בין הניתוחים שצוברים פופולריות בישראל בשנים האחרונות. התוצאות המעולות של הניתוח ביחד עם העובדה שהוא הולך ונהיה בטוח ובעל תוצאות מוכחות מביאות נשים רבות לפנות לטיפול זה.

מתיחת בטן מבוצעת לרוב בידי נשים שסיימו את שלב הלידות בחייהן או על ידי נשים שחוו ירידה משמעותית במשקל, אך נותרו עם עודפי עור משמעותיים.

העור שלנו הוא איבר אלסטי מאוד, מה שאומר שהוא מסוגל להימתח לגדלים מפתיעים, אך אין זה אומר שלאחר שהוא נמתח הוא יחזור לקדמותו. לאחר מספר לידות ולאחר עליות משמעותיות במשקל נותרים עודפים עור, אפילו אם חווית ירידה משמעותית במשקל ובהיקף רקמת השומן. כיום הטיפול היחיד להסרה של עודפי העור המשמעותיים הוא ניתוח מתיחת בטן.

בניתוח מתיחת בטן המנתח מבצע הסרה של עודפי עור, מתיחה וקשירה מחודשת של שרירי הבטן וכן מיקום מחדש של הטבור כך שיתאים לפרופורציות החדשות של מרכז הגוף. התוצאות לרוב בלתי ייאמנו ועיקר הנשים מדווחות שלא הייתה להן בטן כזו מעולם, גם לא לפני הלידות. סיבה זו מהווה גורם נוסף ומשמעותי לכך שהפופולריות של הניתוח עולה בשנים האחרונות וצפויה להמשיך ולעלות.

חשוב לדעת לגבי ניתוח מתיחת בטן שלא מדובר בניתוח פשוט וההחלמה אינה קלה ולעיתים יכולה לארוך גם מספר חודשים בהן תחושי בצקות, גירודים, מתיחה של עור הבטן ותופעות נוספות, אך כבר כמה ימים לאחר הניתוח תיווכחי בתוצאה המדהימה ולאחר שנה אין נשים שלא אומרות שהניתוח היה שווה את ההחלמה.

שאיבת שומן

עם השנים היכולת של הגוף שלנו להיפטר מעודפי שומן הולכת ויורדת ובנוסף, מצטבר שומן באזורים מהם קשה להסיר אותו.

ניתן לצפות בנשים וגם בגברים שפונים לניתוח שאיבת שומן בין אם כדי להסיר שכבות משמעותיות יחסית של שומן, בעיקר מאזורי הבטן והגב, וכן מאזורי הירכיים והזרועות. אלו הן שאיבות השומן המשמעותיות, ובנוסף להן ניתן לבצע גם שאיבות שומן קטנות יותר באזורים ממוקדים יותר.

האזורים הממוקדים והקטנים בהם מצטבר שומן הם לרוב הסנטר (תופעת הסנטר הכפול), ואזורי המתניים. אזורים אלו הם אזורים בהן מצטבר שומן שממנו קשה מאוד להיפטר בעזרת פעילות גופנית או דיאטה, וגם לאחר שמורידים כמויות שומן משמעותיות, עלול להישאר שומן באזורים אלו.

בכל מקרה של שאיבת שומן חשוב לזכור שלא מדובר בניתוח שנועד להביא לירידה במשקל, אלא שמדובר בניתוח משלים לירידה במשקל – לאחר שבוצעו דיאטה ופעילות גופנית ומשקל הגוף נותר יציב, ניתן לבצע שאיבת שומן כדי להיפטר מהשומן התקוע ולהגיע למראה הרצוי.
את שאיבת השומן ניתן לשלב עם ניתוחי מתיחה כמו מתיחת בטן, מתיחת ירכיים, מתיחת זרועות ועוד.

הזרקות של חומרי מילוי לפנים

מגיל 35 בערך, כתלות באורח החיים ובאיכות רקמות העור והשומן מתחילים להופיע קמטים בפנים. קמטים חדשים אלו מטרידים נשים וגברים רבים מאחר והם אינם משקפים את הגיל הביולוגי ואת התחושה האמיתית של המטופלת. קמטי הפנים מביאים למראה מבוגר ולא אסתטי שפוגע בתחושת היופי ובתחושת הגיל.
טיפולי הזרקות הם כבר לא מילה גסה ונשים וגברים רבות ורבים עוברים אותם על בסיס קבוע.
ניתן לבצע טיפולים להזרקת בוטוקס שמטרתם להחליק קמטים מסויימים, ובנוסף ניתן לבצע הזרקות של חומצה היאלורונית שתפקידה למלא קמטים שונים בפנים.

האזורים הנפוצים ביותר למילוי והחלקת קמטים הם קמטי המצח, קמטים בין הגבות, קמטים בצידי העיניים וכן קמטים באזורי השפתיים והאף.

אזור נפוץ ביותר להזרקת חומצה היאלורונית או בוטוקס הוא השפתיים. נשים רבות בגילאי 35 ומעלה בוחרות לבצע הגדלה והבלטה של השפתיים באמצעות הזרקות שמביאה למראה שפתיים נפוח, חושני ובולט יותר.

כאשר ההזרקה מבוצעת אצל רופא מורשה ומיומן מדובר בפעולה בטוחה למדי שמאפשר חזרה כמעט מיידית לשגרה.

מאמי מייקאובר

מאמי מייקאובר הוא שם לסדרת טיפולים אותה ניתן לעבור בפעם אחת או בפעמיים. מאמי מייקאובר הוא טיפול שכשמו כן הוא, בא לעשות מייקאובר לגוף האישה לאחר שלב ההריונות והלידות.
תקופה זו משאירה את חותמה על הגוף בצורת הצטברויות שומן, עודפי עור, צניחה של החזה והישבן ועוד.
מאמי מייקאובר הוא טיפול שמשלב מספר ניתוחים שבאים להשיב את הגוף למצב הרצוי מבחינת המטופלת.

עיקר הטיפולים המבוצעים במהלך טיפול זה (הנקרא לעיתים גם ״אוברול״) הם:

  • הרמה של החזה,
  • הגדלת חזה (לעיתים בשילוב עם הרמה),
  • שאיבת שומן מאזורים מסויימים בגוף,
  • מתיחת בטן,
  • מתיחת ירכיים.

היקף הטיפול תלוי בבחירה שלך וחשוב לדעת שמדובר בטיפול שמצריך החלמה ארוכה ועמוקה מאוד מאחר והגוף עובר טראומה במהלכה מטפלים באזורים שונים ונרחבים בגוף.

להצעת מחיר ללא התחייבות
נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך
טיפול בהזעת יתר

טיפול בהזעת יתר הזעת יתר היא אינה גזירת גורל. גברים ונשים שסובלים וסובלות מהתופעה בוודאי ישמחו לדעת שיש לא פחות מ-8 דרכים לטפל בהזעת יתר.חקרנו את השיטות השונות וכתבנו מאמר

לקריאה מפורטת »
פילינג עמוק והצערת פנים

פילינג להצערת הפנים לא הרבה מכירים את התוצאות המדהימות שפילינג יכול לספק. פילינג כימי או פילינג עמוק הוא פרוצדורה רפואית שמביאה להצערת פנים, העלמה של כתמי גיל, קמטים ואפילו צלקות.

לקריאה מפורטת »
הזרקת בוטוקס

הזרקת בוטוקס המאמר החשוב ביותר שתקראו על הזרקת בוטוקס – איזה גיל מתאים לביצוע הזרקות, לאילו אזורים מזריקים, אילו קמטים ניתן להעלים עם בוטוקס, סיכונים, החלמה, מחירים ועוד. בוטוקס או

לקריאה מפורטת »
ניתוח גומות

ניתוח גומות ניתוח גומות חן הוא אחד מהניתוחים האסתטיים הפשוטים ביותר. בתפר אחד החיוך משתנה ומקבל חינניות. קראו במאמר איך מבצעים את הטיפול, לכמה זמן הוא מחזיק וכמה עולה ניתוח

לקריאה מפורטת »
פילינג והבהרת כתמי עור

העלמת כתמי עור ישנם קרמים ותכשירים רבים המתיימרים להסיר פיגמנטציה או כתמי עור, אך הם לא מגיעים לתוצאה של הדבר האמיתי. כאשר מבצעים טיפול הסרת כתמי עור ניתן להגיע לשכבות

לקריאה מפורטת »
הרמת עפעפיים

ניתוח הרמת עפעפיים עפעפיים נפולות משפיעות על מראה הפנים, אך גם על הראייה ועל איכות החיים. הרמת עפעפיים מסירה עור עודף, מותחת את העפעף וכך משפיעה על המראה ועל הראייה.

לקריאה מפורטת »
מאמרים נוספים מהבלוג שלנו
שחזור קרום בתולין
שחזור קרום בתולין

קרום הבתולין הוא קרום בעל משמעויות תרבותיות וחברתיות, אך מבחינה אנטומית או תפקודית, למעשה אין לו משמעות כלל.לאחר קיום יחסי מין לראשונה, ולעיתים מסיבות אחרות

להמשך קריאה »
החלמה ממתיחת פנים
החלמה ממתיחת פנים

מתיחת פנים הוא אחד מהניתוחים שאופייניים לנשים בגיל השלישי, אך לא רק. מדובר בניתוח שמחזיר את מראה הפנים עשור או יותר קדימה ומביא לתוצאות מפתיעות

להמשך קריאה »
החלמה מפילינג עמוק
החלמה מפילינג עמוק

פילינג עמוק לפנים הוא אחד הטיפולים, ואולי היחיד, שמצליח להצעיר ולהבריא את עור הפנים באופן כלכך משמעותי. במהלך פילינג עמוק מוסרות השכבות החיצוניות של העור

להמשך קריאה »
בלה קונטור
בלה קונטור

בלה קונטור הוא מכשיר מיוחד להצרת היקפים שמדלל את כמות השומן בתאים, מוריד מנפחם ומביא לפינוי טבעי של השומן מהגוף.בניגוד לשיטות אחרות, בלה קונטור הוא

להמשך קריאה »
מתיחת בטן בטורקיה
מתיחת בטן בטורקיה

ניתוח מתיחת בטן הוא בין הניתוחים שצוברים פופולריות בישראל בשנים האחרונות. הסיבה לפופולריות הרבה שלו נעוצה בתוצאה המפתיעה שהוא מביא עמו. בניתוח אחד ניתן להגיע

להמשך קריאה »
שתפו עם אחרים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email